בכל משפחה נורמטיבית יש חילוקי דעות וריבים, אבל בדרך אלו לא זוכים לסוף כמו של סרט אימה ונפתרים ללא לאימות. כמובן שתמיד יש מקרים שבהם אנשים לוקחים דברים צעד אחד רחוק מדי, ואי הסכמה סביב נושא מסוים הופכת לסיבה טובה לרצוח מישהו. כך קרה למשל במשל באוטר פראדש, הודו, כשאמא וארבע בנותיה הזמינו רוצחים שכירים לאבא בגלל שלא הסכים שילבשו מכנסי ג'ינס.



מה שהן לא לקחו בחשבון הוא שהתכנון שלהם היה חלקי ולקוי, וגרם למשטרה לעלות על עקבותיהן במהירות שיא. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לאחר שהאב, מהרבאן עלי, שוטר במקצועו, הוגדר כנעדר, החלו חיפושים אחריו, וגופתו נמצאה לבסוף בתעלת ביוב, כ-250 מטרים מביתו. חקירה נפתחה בנידון, ולמשטרה לא לקח זמן רב להבין שמשפחתו עומד מאחורי הרצח של עלי. "מאז נמצאה הגופה, חשדנו במעורבות של בנות המשפחה, גם בגלל שהגופה נמצאה במרחק לא רב מביתם", הסביר דייה צ'אנד שארמה, מפקח משטרת בסדאר באזר. "הוצאנו את רישומי השיחות של כל בנות המשפחה וגילינו שאשתו של עלי התקשרה באופן קבוע למספר אחד ספציפי".



מעבר לכך, בתיעוד של מצלמות אבטחה באזור, נראים שני גברים נכנסים לביתו של עלי מיד לאחר שהוא נכנס, כשבהמשך הנשים נראות עוזרות להם להעמיס את הגופה על אופנוע, כדי שיוכלו לזרוק אותה לתעלה. בירור מעמיק העלה שאלו הם הרוצחים השכירים, והם אלו שהאם התקשרה אליהם שוב ושוב.


הזמינו רוצח שכיר לאבא כי רצו חופש. אילוסטרציה: אינגאימג
הזמינו רוצח שכיר לאבא כי רצו חופש. אילוסטרציה: אינגאימג


בהמשך, הנשים נלקחו לחקירה, וכשהבינו שיש נגדן רעיות מוצקות, האם ובנותיה, בנות 18-26, החליטו להתוודות על מעשיהן. הנשים סיפרו ששילמו לרוצחים 1,450 דולרים, כשחצי שולם מראש והחצי השני לאחר הרצח. באשר למוטיב הרצח, הן סיפרו שכעסו על עלי בשל הכללים הנוקשים שקבע להן, ביניהן איסור לבישת ג'ינס.

הן היו בטוחות שיצליחו להיפטר ממנו, ואז יוכלו להיות חופשיות לעשות כל מה שירצו. מעבר לכך, כאלמנה, זאהידה הייתה אמורה לקבל את הפנסיה של עלי, כולל פיצויים שמגיעים למשפחות שוטרים לאחר מותם. אחת מבנותיו גם קיוותה שתוכל לקבל את עבודתה בתחנת המשטרה. לאחר הווידויים שלהן הנשים נעצרו ובקרוב צפויות לעמוד לדין. בימים אלו השוטרים מחפשים אחר הרוצחים השכירים, שהספיקו להימלט ומסתתרים מהרשויות.