התפרצות מפתיעה במהלך שידור גלי צה"ל אירעה במהלך שידורי הבוקר (שני) בתחנה הצבאית, לאחר שמאיר כהן, נהג המונית שהותקף במהלך סוף השבוע בבאר שבע, עלה לשידור והחל לקלל ולגדף את אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה והפעיל החברתי מני נפתלי.
כהן, שעלה לשידור לאחר נפתלי, מחה בתחילת הראיון נגד אב הבית לשעבר, וצעק: "נמאסתם כבר, תפסיקו לתת לנפתלי את המיקרופון, הוא יכול לשפץ לי את האסלה אפס מאופס. הוא מנסה להדיח ראש ממשלה". לאחר דבריו, ניתק כהן מבלי שהתראיין על הנושא שבשבילו עלה לשידור.

מני נפתלי התייחס בראיון שנערך עמו לעדותה של שרה נתניהו במשטרה, שהתפרסמה בשבוע האחרון בכלי התקשורת. "סוף סוף מתגלה פרצופה האמיתי. כנראה שיש לה הפרעה, זה מה שאמרו עורכי הדין שלה", אמר.
מנחה התוכנית בגל"צ, ישי שנרב, אמר לאחר מכן כי חשוב להביא את הדברים, אך יש מילים שאי אפשר לסבול בשידור.

נפתלי. צילום: פלאש 90


כהן הותקף במהלך סוף השבוע באכזריות על ידי שני גברים שהסיע עם בחורה שהייתה עמם לדירה בבאר שבע. הוא סיפר לאחר האירוע: "לקחתי שלושה אנשים בשנות ה־20, אולי ה־30, ממועדון חמש על עשר בבאר שבע, סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר. הגענו לרחוב ניב דוד 12 בבאר שבע. התחיל דין ודברים שגרתי בינם לביני על הפרשי תשלום סביב חמישה־עשרה שקלים. אמרתי לבחורה 'אין בעיה אני אוריד לך מהסכום כמה שתרצי'". 
 
לדבריו, אחרי שהגיע למחוז חפצם של השלושה, ירד אחד מהם מהמונית וטרק בחוזקה את הדלת. "ירדתי כדי להעיר לו ובתגובה הוא פנה בצורה מאיימת ואמר 'למה מה אתה יכול לעשות?'. באתי להוציא את הטלפון מהכיס כדי לחייג למשטרה. הם כנראה חשבו שאני מתכוון לשלוף סכין או משהו ומיד תקפו אותי באכזריות. אני שוכב במונית על הגב והם שניהם עלי. הם מפוצצים אותי באגרופים לראש כשהם אחוזי טירוף ובצורה כזאת אכזרית, שאפילו מחבלים לא מתנהגים כך.
 
"התקשרתי למשטרה ודיווחתי על האירוע", המשיך כהן, "הם הגיעו במהירות, אבל השלושה נעלמו כלא היו. הם נכנסו לאחד הבניינים כאילו דבר לא קרה, כאילו אני אוויר. אני לא מבין לאן הגענו, למה כל הרוע הזה?. "התחננתי על חיי, ראיתי שאני בגבול בין החיים למוות. אם זה היה ילד, אישה או אדם מבוגר הם כבר היו מתים. צעקתי שאני חולה, שלא מזמן עברתי ניתוח קשה בבטן, אבל כלום. הם פשוט לא הרפו, ומה שעניין אותם זה להרביץ כמה שיותר חזק".
השוטרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים והחלו בניסיון להתחקות אחר השלושה, ואתמול בערב הם נעצרו. בתוך כך, היום אמור להיות מוגש כתב אישום כנגד תושב ראשון לציון (42) המייחס לו עבירה של סיכון חיי אדם תוך שימוש בנשק חם. בשבוע שעבר, בלילה שבין שישי לשבת, סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, נתגלע סכסוך בין שני נהגים בצומת הרחובות ירמיהו ודיזנגוף בתל אביב. 
 
במהלך ויכוח בין שני הנהגים, שגלש לאיומים וקללות הדדיות, נטל אחד מהם נשק שהוא נושא ברישיון וירה לעבר רכבו של הנהג השני, ולמרבה המזל הנהג לא נפגע. בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו חוקרי מחוז תל אביב במשטרה לאתר את הנהג החשוד בירי, והוא נעצר ונשלח למעצר בית.