אם יסכימו לדבר בכנות, הרוב יעידו שהם מתקשים להסתדר עם חמותם, ומעטים הם האנשים שהצליחו לרצות אותה. אחד מאותם מעטים הוא גבר אחד מקניה, שכנראה לקח את זה רחוק מידי ודאג לרצות ולספק את החמות כל לילה במיטה. הבעיה היחידה? אשתו גילתה על זה יום אחד והיא לא כל כך הייתה מרוצה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הבת הייתה יוצאת כל בוקר לעבודה ומשאירה את הבעל לשתות תה בבית אמה. מה שהיא לא ידעה הוא, שהם עוסקים בפעילויות נוספות - כמו למשל סקס לוהט במשך כל השעות בהן היא לא בבית. היא לא העלתה על דעתה שדבר כזה קורה, עד שיום אחד חזרה מוקדם מהרגיל מהעבודה ונחרדה לגלות את הבעל עם אמה יחד במיטה.



בין השלושה התפתח ריב קולני, והשכנים מיד הגיעו למקום לראות מה קורה, אבל לא ממש היו מופתעים ממה שגילו. על פי עדות של לא מעט מהם, הבעל והאם היו קרובים באופן חשוד אבל הבת מעולם לא שמה לב לכך. "תמיד ידענו שמשהו מוזר קורה ביניהם. הם תמיד נראו קרובים כשהוא בא לבקר את האימא", סיפר אחד השכנים. "היו מי שניסו להזהיר אותה אך היא התעלמה מכך.


חזרה מהעבודה וגילתה שבעלה בוגד בה עם אימה. אילוסטרציה: אינגאימג
חזרה מהעבודה וגילתה שבעלה בוגד בה עם אימה. אילוסטרציה: אינגאימג


על פי חדשות hivisasa, במקום החלה התקהלות רצינית, ואפילו בני משפחה של האישה הגיעו לעזור. "זה טאבו במשפחה שלי ובקהילה", הסביר האח של האישה הנבגדת, שנחרד ממה שקרה. "זו אות קלון עבורכם ועבורה. איך היא יכולה לעשות דבר כה מרושע לבת שלה? היא שטן".

בינתיים, הבת חזרה לביתה בדמעות וארזה את חפציה, קרובי משפחה ניסו לעצור בעדה אך ללא הצלחה. "אין צורך ללכת, זה תמיד יהיה הבית שלך", אמר אחד מהם. "אנחנו יודעים מה האם עשתה. אבל בבקשה תישארי". באשר לזוג האוהבים, הבעל ברח משם מושפל והאם נשארה וספגה מטר של עלבונות וקללות.