אף אחד לא אוהב לקבל דוחות חניה, ואומנם לפעמים אפשר לערער עליהם אך יש מקרים בהם אין ברירה וחייבים לשלם. אבל מה עושים אם שכחתם לשלם וכבר עבר כל כך הרבה זמן שזה נהיה מביך? ובכן, במקרה כזה תמיד אפשר לשלוח את הסכום באנונימיות, כפי שעשה גבר אחד מקליפורניה שנזכר בדו"ח החניה אחרי 44 שנים. במכתב ששלח, יחד עם הכסף, הוא ציין ששמו דייב, אך לא ידוע אם זה שם בדוי או שמו האמיתי.



את הדו"ח הארור קיבל דייב כשחנה בפנסילבניה ב1974. זו הייתה תקופה טובה לדוחו"ת חניה, שכן הם היו זולים וכל שהיה עליו לשלם הוא 3 דולרים. אבל  הדו"ח פשוט פרח מזיכרונו, וכשסוף כל סוף נזכר בו כבר חשש לשלם. במשך כל השנים שעברו מאז  דייב חש אשמה איומה, והסכום שהיה חייב למדינה העיק על מצפונו.



אי לכך, הוא החליט יום אחד לשלוח מעטפה אנונימית למשטרה בפנסילבניה, לשם הכניס 5 דולרים, כפיצוי על האיחור הרב, וכן מכתב בו הוא מביע את התנצלותו. מאחר שפחד שיאתרו אותו, השאיר כתובת אנונימית על המעטפה שהמחישה את רגשותיו: "מרגיש אשם, דרך הייסורים, כל עיר שהיא, קליפורניה". "משטרה יקרה, החזקתי בדו"ח הזה מעל 40 שנים ותמיד תכננתי לשלם. סלחו לי על שלא נתתי לכם את הפרטים שלי. בכבוד רב, דייב", כתב בקצרה.


 
חש אשמה והחליט לשלם דו"ח חניה אחרי עשרות שנים. בצילום: הדו"ח העתיק
חש אשמה והחליט לשלם דו"ח חניה אחרי עשרות שנים. בצילום: הדו"ח העתיק


המשטרה קיבלה את ההנצלות והתשלום בברכה, למרות שכיום הדוחות מתחילים ב - 20 דולרים. כמו כן, בגלל שדייב איחר בתשלום בעשרות שנים הוא גם היה אמור לשלם על כך מחיר הרבה יותר גבוה. אף על פי כן  במשטרה החליטו לשכוח מזה, אבל גם ראו בזה הזדמנות מעולה להזכיר אנשים לשלם דוחות בזמן: "אנו כן מודים לו שהוא שילם לבסוף, אבל בכל זאת אנו רוצים להגיד לאנשים - אם יש לכם דו"ח, בבקשה תשלמו אותו". מעבר לכך, הם מסרו שהיו מאוד רוצים לאתר את דייב אבל לא כדי לתת לו עונש, אלא כדי להודות לו ולדבר איתו קצת.