צעיר מבריטניה שגילה שאביו בוגד באמו, החליט לנקום דווקא במאהבת, וכעת ישלם על כך מחיר כבד. בעזרת אמו, הוא תועד תוקף אותה באכזריות, דוחף אקדח לתוך פיה ומאיים שילחץ על ההדק. הוא צפוי להיכנס על כך לכלא לשנה וחצי, למרות שהאקדח שלו בכלל היה מזויף. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, הכל החל כשאמו של ג'וזף סנדיק בן ה-22, ג'קלין, התקשרה אליו בוקר אחד ואמרה לו שאבא שלו לא חזר הביתה בלילה. "היא הייתה מודאגת ורצתה שיעזור לה", נאמר במהלך המשפט שהתנהל נגדו. "היא אמרה לו שיכול להיות שאבא שלו מתהולל".



כשעה וחצי לאחר מכן, סנדיק, אב לשניים, הלך מלווה באמו לבר במלון בריסטול האוס בווסטון-סופר-מארה, שם שהתה המאהבת ויקי מורגן. כשהגיעו למקום, כפי שניתן לראות בתיעוד המצמרר ממצלמות האבטחה, סנדיק וג'קלין, החלו להכות את מורגן באגרופים ודחפו אותה על אחד השולחנות. בעוד סנדיק ממשיך להכות אותה, האם הלכה בינתיים להביא ספריי ניקוי למטבח וריססה את מורגן בפניה. השיא של התקיפה היה כשסנדיק שלף אקדח מזויף ודחף אותו לתוך פיה של מורגן, תוך כשהוא מאיים שילחץ על ההדק ויהרוג אותה. כשהבחין לפתע במצלמות האבטחה חדל ממעשיו ועזב את המקום, בעוד אמו המשיכה להכות את המאהבת.



סנדיק, שמשתתף למחייתו בקרבות כלובים, טען בבית המשפט שרק ניסה להפחיד את מורגן והביע חרטה על מעשיו: "אני רוצה להתנצל. אני מתחרט על מה שעשיתי. אם תתנו לי הזדמנות נוספת לא אאכזב אתכם. הייתי צעיר ופזיז". הוא הסביר שבמשך שנים היה עד לאלימות של אביו כלפי אימו ושאביו גם הכריח אותו ואת אחיו להילחם זה בזה. עורך דינו, נדים אולייבוסק, הוסיף על כך שסנדיק מאוד מתבייש ונבוך על מעשיו, ושהוא יודע שהגיב בצורה מוגזמת.
 

 
למרות כל זאת, בבית המשפט לא השתכנעו וחוות הדעת הכללית הייתה שגם אם הצטער על מכשיו, סנדיק עדיין מהווה סיכון למורגן ולסביבתו: "מצד אחד הוא רואה את חומרת מעשיו, אבל מן הצד השני הוא לא חושב שהוא מהווה סכנה. אך הוא ממשיך להוות סכנה ממשית". לאחר שעבר על כל הראיות, השופט במשפטו, יואן אמברוז, גזר על סנדיק 18 חודשי מאסר וכן הוציא נגדו צו הרחקה של חמש שנים ממורגן ומבית המלון בו אירעה התקיפה. אמו לעומת זאת הואשמה רק בתקיפה וצפויה לקבל עונש קל יותר במשפט נפרד. 

"זו הייתה תקרית מאוד מפחידה. התקיפה גרמה למורגן לחבלות ושריטות", סיכם אמברוז. "העבירה הכי חמורה הייתה שימוש באקדח כדי להפחיד אותה. נכון, זה לא היה אקדח אמיתי, אבל היא לא ידעה את זה".