אין אדם בעולם שלא חווה בימיו לפחות קרב אחד על חלון, כשצד אחד רוצה אותו סגור ואחר פתוח. בין אם זה בעבודה, בבית או או בכלי רכב כלשהו, מאחר וכולנו שונים נראה שאי אפשר להימנע מהמאבקים האינסופיים האלו. קרב משעשע כזה תועד לאחרונה ברוסיה, בו גבר ואישה נראים נלחמים על החלון באוטובוס, בצורה הכי פסיבית-אגרסיבית שאפשר לדמיין. 



כפי שניתן לראות בסרטון המשעשע, שתועד בעיר ניז'ני נובגורוד, הראשון שפותח בקרב הוא הגבר, שרוצה שהחלון יהיה פתוח ויהי מה. האך האישה שיושבת לפניו, שמבוגרת ממנו פי כמה ולא אוהבת שהחלון פתוח מסרבת לוותר לו, וסוגרת את החלון בכעס. כך זה נמשך במשך ארבע דקות, כשמה שהדהים את הגולשים הוא שזה נעשה בשקט מוחלט - בלי צעקות, בלי קללות, בלי מכות ובלי שאיש מהשניים יבין שאולי כדאי פשוט לעבור מקום.
 
רבים כבר צפו בסרטון המשעשע ומיהרו לתת עליו את חוות דעתם. היה מי שכתב שהקרב שלהם "טיפשי", ואחר הוסיף ש"הם בטח חשבו שהם נלחמים במלחמה מהפכנית". גולש אחר הציע שהם צריכים להתחתן כי הם נראים כמו "זוג חמוד במיוחד". החלק המבאס הוא שהסרטון נקטע באמצע, כך שאין דרך לדעת מי ניצח בקרב הכה חשוב הזה. את הסוף, כנראה, נצטרף לדמיין.