גיא פלג התייחס היום (רביעי) בתכניתו ברדיו 103FM לביקור בחברון שערך אלאור אזריה ביחד עם אביו, ואמר כי "במשך חודשים אמרו לנו שאלאור אזריה הוא הילד של כולנו, כך ביקשו שנכנה אותו. סיפרו לנו שמדובר בבחור צעיר ששגה במסגרת פעילות מבצעית אבל במהלך המשפט עלתה תמונה אחרת. נחשפו הודעות ששלח והטקסטים שהעלה לעמוד הפייסבוק. עלתה תמונה אחרת, של אדם המחזיק באידיאולוגיה ימנית-קיצונית. בשמה, ולא בשם הגנה על חייו או חיי חבריו, פעל כפי שפעל וירה בראשו של מחבל מנוטרל".

פלג המשיך וטען כי הביקור בחברון מבטא את ההוכחה לכך: "נדמה לי שלשאלה הזו, לכל מי שפקפק בנרטיב הנכון של הסיפור, קיבלנו את התשובה אתמול, כשאלאור שב למקום הפשע והתקבל בצהלות ובשירה, מלווה באנשי ימין קיצוניים כמו ברוך מרזל וחבריו. נדמה לי שהיום כבר אין ספק מיהו אלאור אזריה. הוא לא הילד של כולנו - הוא בחור צעיר שמחזיק באידיאולוגיה ימנית קיצונית, אשר בשמה הוא ירה בנשק ובשמה הוא הרג. וכן, אין חולק על כך שהוא הרג מחבל מתועב".

 

כזכור, אתמול ביקר אלאור אזריה בצוותא עם אביו בחברון, הצטלם והתחבק עם התושבים, שקיבלו אותו באהבה ומחיאות כפיים. נהג האמבולנס הזכור מתקרית הירי, עופר אוחנה, חיבק אותו ואמר כי "אני תמיד אומר לאבו שמסייה (מי שצילם את התקרית) הכלב, שהוא כרגע מתחבא פה, שאבו שריף ואל קסראווי, שני המחבלים שניסו לרצוח כאן חיילי צה"ל, נמסים בקבר, התולעים אוכלים אותם, ואתה פה ברוך השם. תשתה לחיים, תקים את החיים שלך. הכלבים נובחים והשיירה של עם ישראל דוהרת קדימה, ואנחנו נדהר קדימה על אפם ועל חמתם של כל הרוצחים. זכור את זה אחי"