זוכרים את התביעה המתוקשרת של הזמרת קאשהנגד המפיק המוזיקלי ד"ר לוק? ובכן, אחרי שהפרשה התפוצצה, הגיע הזמן של ד"ר לוק - לנקום. קאשה טענה לפני מספר שנים כי המפיק שלה אנס אותה, וביקשה להשתחרר מחוזי ההקלטות שלה איתו. בית המשפט העליון בניו יורק קבע כי ההסכמים שנחתמו בין השניים עדיין תקפים וקאשה שאומנם זכתה לתמיכה אדירה, נותרה ללא היכולת ליצור מוזיקה.



באותו זמן לוק העביר לאתר TMI סרטון משנת 2011 בו היא מעידה תחת שבועה ומספרת שמעולם לא נאנסה, הותקפה מינית או סוממה על ידי המפיק, הצהרה שעל פי דבריהם של מקורביה ניתנה בשעתו תחת לחץ מצד לוק.





כעת לוק טוען כי ההאשמות של הזמרת עלו לו באובדן פרנסה ועבודה - ובחר לתבוע אותה. מי שהחליטו לתמוך בזמרת הן פינק ואבריל לוין. שתיהן הגישו הצהרות בשבועה לבית המשפט בהן הן טוענות כי ההחלטה שלהן להפסיק לעבוד עם ד"ר לוק אינה הושפעה מהסיפור בין השניים.



האם זה מספיק? כולנו תקווה שכן, ושקאשה תוכל לשוב סוף סוף לייצר מוזיקה בלי הפרעות.





טימברדרייק


לא ברור לנו מה קורה עם פרץ היצירתיות הזה של ג'סטין טימברלייק, אבל מה שברור הוא שאנחנו בהחלט נהנים ממנו. הזמר שהוציא רק לפני 5 חודשים אלבום חדש, שחרר אתמול בהפתעה שיר חדש שאינו נכלל באלבום, בשם SoulMate, שנפתח במילים – "הקיץ מתחיל עכשיו!". את השיר הפיק מפיק מוזיקלי שעבד גם עם דרייק על הלהיטים הגדולים ביותר שלו, ולמה זה חשוב אתם תוהים?



ובכן, טימברלייק סיפר לאחרונה בריאיון כי הוא נמצא במגעים לשיתוף פעולה נוסף עם דרייק, שהוציא גם הוא אלבום חדש ממש לפני מספר ימים. "אני לא רוצה לעשות לעצמי מזל רע אז אני לא רוצה לדבר על זה יותר מידי" סיפר טימברלייק בריאיון, והוסיף "אבל דיברנו על שיתוף פעולה כזה לא מעט בתקופה האחרונה".


הפעם האחרונה שהשניים שיתפו פעולה הייתה באלבומו של טימברלייק שיצא ב-2013, אז דרייק השתתף באחד השירים. אז האם טימברלייק שהתחיל אמש את סיבוב ההופעות האירופאי שלו, צפוי להוציא ממש בקרוב שיר חדש עם דרייק? אנחנו מחזיקים אצבעות כבר מעכשיו!