מכתב ההתראה לפני תביעה ששלחה חברת התקליטים יוניברסל ליוצרי השיר "TOY" ממשיך לעורר סערה בישראל. אייל שחר, הישראלי שיצר את סרטון המאש אפ בין זוכה האירוויזיון לבין "Seven Nation Army", טוען כי הוא לא אחראי. "אני לא חושב שזאת אשמתי. אני לא לוקח אחריות על הסיפור הזה". 

בשיחה עם חן ליברמן ב"5 עם", סיפר שחחר על הרעיון לחבר בין שני השירים: "הלכתי ברחוב ופיזמתי את "טוי" ופתאום עלה לי הליין של "Seven Nation Army" והחלטתי לחבר אותם". 
"אין פה העתקה", מצדד שחר בצד הישראלי. "מאש אפ זה משהו שכולם עושים. זה ששני שירים מתחברים אחד עם השני לא אומר שום דבר. יש מהלך הרמוני  שהוא פחות או יותר דומה, אבל מפה לעד להעתקה הדרך ארוכה". לדבריו, אפשר להביא את סרטוני המאש אפ של גנגנם סטייל או בלר, אז היא גם גנבה מהם? על כל מאש אפ שמישהו יעשה עכשיו יהיו תביעות?"

 

שחר אמר כי יוצרי "TOY" לא צריכים להגיע לפשרה עם יוניברסל: הייתי הולך למנכ"ל יוניברסל ואומר ל חד משמעית 'אני לא הצעצוע שלך ילד טיפש'". 
הוא גם סיפר על התגובות שקיבל בעקבות הסרטון שהעלה ליוטיוב: "אני מקבל תגובות נאצה מכל מיני בריוני מקלדת שחושבים שעשיתי את זה כדי להצביע על הדמיון. להפך, רציתי לפרגן לנטע, אין כוונת זדון".