הסדרה "בית הקלפים" צפויה לחזור רק מאוחר יותר השנה, לעונתה האחרונה, כשהיא מינוס קווין ספייסי. קלייר אנדרווד, הלא היא רובין רייט, תהיה בעצם הדמות הראשית, הנשיאה אשר הצליחה להדיח גם את בעלה ולקחה את השלטון. לכבוד הארבעה ביולי, יום העצמאות האמריקאי, שחררה הסדרה טיזר קטן, שמראה עד כמה הולכת להיות עונה בשליטתה המלאה של האישה האהובה, מבחינת האנשים ברחוב.



בפרומו, יושבת קלייר אנדרווד, על כורסא מרווחת, באווירה קרה ואפורה, כשהמצלמה מתקרבת אליה, כשהיא אומרת לכיוונה: "יום עצמאות שמח". ואז מוסיפה - "לי", כשהמנגינה המוכרת של הסדרה מתחילה להתנגן ולהשאיר את הצופים באווירת הקרב אליה הם מגיעים בכל פרק של הסדדרה.





נטפליקס שיגרה את הסרטון בכל הרשתות החברתיות, עם כיתוב של "הודעה מפי נשיאת ארצות הברית", כשאנדרווד נמצאת במרכז הבמה, כעדות מהדהדת לסיפור של קווין ספייסי, שהואשם בהטרדות מיניות וסולק בבושת פנים מהסדרה, שהיתה מזוהה איתו בארבע העונות האחרונות.



כזכור, הסדרה הסתיימה בעונה שעברה כשפרנק אנדרווד, הנשיא, הוחלף על ידי קלייר (שכבר הספיקה לקבל האשטג בטוויטר של התור שלי (my turn). כרגע נדמה שלאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות, הסדרה תימשך כשדמותו של פרנק תיעלם לאחר שספג האשמות מצד אנשים כלפיו, ונשלח לבית מבודד, ממנו רק קלייר יכולה לאשר לו לצאת, והיא, מבחינתה, ממש לא מתכוונת לתת לזה לקרות, ונראה שהסוף של העונה הקודמת "הציל" את הסדרה מפתרון עוד יותר יצירתי.