יש לא מעט סיפורים על תאונות הזויות שמתרחשות במהלך הסקס, אבל זה שקרה לאחרונה במיזורי כנראה מתעלה על כולם. על פי גרסתו של בן הזוג, ראסל שאווי, 39, חברתו נורתה בחזה כשהם שכבו לאחר שהאקדח החליק מהנרתיק שלו. לצערו של שאווי, הפרטנרית שלו, סברינה שאלטון, 26, לא נותרה בחיים ולכן לא יכולה לגבות את הסיפור שלו. 

בינתיים, כל העניין נראה למשטרה ולבית המשפט מאוד הזוי ולא כל כך אמין, והם טענו שהוא לא באמת הצליח להסביר איך שאלטון נורתה למוות. בדיון הראשוני נגדו, שאווי הסביר שלפני שנכנסו למיטה הם צרכו סמים מסוג גראס וקריסטאלמת', מה שיכול היה אולי לתרום לתאונה. מצד שני, זה גם יכול לגרום לאנשים לבצע עבירות שונות, כמו למשל רצח. כך, אומנם בבדיקות המעבדה נמצא שהוא אכן צרך את הסמים הללו, אבל זה לא עזר לו בשום דרך שהיא.
 

טען שזו הייתה תאונה ושצרכו סמים. שאווי ושאלטון, מתוך פייסבוק
טען שזו הייתה תאונה ושצרכו סמים. שאווי ושאלטון, מתוך פייסבוק



על פי דיווח של ה"דיילי סטאר ג'ורנל", נכון לעכשיו שאווי מואשם ברצח, גרימת מוות ברשלנות, שימוש בלתי חוקי בנשק והחזקה בלתי חוקית בנשק. מועד המשפט הבא שלו טרם נקבע, אך אם יורשע סביר להניח שיקבל מאסר עולם. הוא מוחזק כעת במעצר בערבות של 100,000 דולר. 

 
שאווי ושאלטון, מהעיר הוורנסבורג, החלו לצאת לפני חמש שנים. כמה חודשים לפני מותה שאלטון העלתה תמונה שלהם לפייסבוק וכתבה "אני והגבר הסקסי שלי מזה חמש שנים. עדיין מאוהבת בו קשות". לזה שאווי הגיב בפוסט משלו, בו עודד זוגות להישאר יחד גם בזמנים קשים, וקרא לסברינה "ליבי, נשמתי, אהובתי". 

אם יורשע יחטוף מאסר עולם. שאווי, תמונת מעצר
אם יורשע יחטוף מאסר עולם. שאווי, תמונת מעצר