חוק קיזוז המחבלים עורר סערה פוליטית במהלך השבוע האחרון לפני שאושר בקריאה שנייה ושלישית. מי שהתייחס לכך במהלך פתיחת תוכניתו ב-103FM, הוא עורך הדין יורם שפטל, שזעם בדברי הפתיחה שלו ב-103FM על ההצבעה והעמדה של מרצ, והישווה את ההתנהלות שלהם לזאת של הרשימה המשותפת. 



"השבוע הוסר שוב כל צל צילו של ספק סביר מהעובדה, שאפילו במיקרוסקופ קשה יהיה להבחין בין המפלגה שנמצאת בכנסת בגלל "חסדיו" של נשיא בית המשפט לשעבר, אהרון ברק, והכוונה לכנופיה האנטישמית המשותפת, והפעם שוב ראינו שקשה יהיה להבחין בינה לבין חברי הכנסת של כנופיית מרצ. למה? השבוע, באיחור של שנים רבות, הכנסת החליטה לקצץ את העברת הכספים לכנופיית המרצחים הידועה בשם הרשות הפלסטינית. 



דווקא מדהים לגלות שלא מדובר בפרלמנט הראשון בעולם שעושה את זה. בית הנבחרים של ארצות הברית הוא זה שחוקק לראשונה חוק שקובע שהממשל חייב יהיה לקזז כל סכום מהתמיכה הכספית השנתית שלו, ביחס לכל שקל שאותה כנופיה תעביר למרצחים הערביים. אלה שרצחו יהודים, וחלקם בבית הסוהר, אבל חלקם בעקבות עסקת שליט המבישה והמחפירה, ביניהם כמה מהגרועים שבמרצחים, נמצאים מחוץ לבית הסוהר.

החוק הישראלי שקובע, חד משמעית, שחובה על הממשלה לקזז כל שקל, ומדובר בלמעלה ממיליארד שקלים, שמרצחי הרשות מעבירים כספים או ישירות למרצחים, או לבני משפחותיהם, שעסוקים מעל הראש בשיגולן של 72 בתולות בשמיים. כל אלה מקבלים למעלה ממיליארד שקל. חובה על הממשלה לקזז כל שקל מהמיסים שאנחנו גובים עבור כנופיית המרצחים הזאת. לא להעביר סכום זהה שהם מעבירים לקרובים ולבני משפחתם.

למעלה מ-80 חברי כנסת הסכימו והצביעו בעד, אפילו המחנ"צ הצביעו כולם פה אחד בעד החוק הזה. אבל היו שתי כנופיות פוליטיות שהצביעו נגדו - המשותפת וכנופיה לא פחות גרועה ממנה, מרצ. בכך הפכה מרצ, בפועל, כמו כנופיית הח"כים של המשותפת, שהם לא רק בפועל, אלא גלוי, לזרוע פוליטית בכנסת של מרצחי החמאס והפת"ח. חד משמעית. אין שום דרך אחרת לראות את הדברים. מי שמצביע נגד החוק הזה, משמש כזרוע פוליטית של כנופיות המרצחים".