גבר כבן 34 התחשמל היום (חמישי) בנמל עכו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לנפגע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים נהריה כשהוא במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. לאחר מספר ניסיונות, שנמשכו במרכז הרפואי, הצוות בחדר המיון נאלץ לקבוע את מותו של הנפגע. 


חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, שמעון דהאן, סיפר כי "כשהגעתי למקום ראיתי גבר בשנות ה- 30 עם סימני התחשמלות, שוכב על הרצפה בסמוך לדוכנים, כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי בדיקה עם האנשים במקום הבנתי שהחשמל מנותק, ושאין סכנה נוספת. ביצעתי בו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומכות חשמל. צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע במהירות למקום המשיך את הטיפול הרפואי ופינה אותו לבי"ח במצב אנוש, תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות".

לפני כחודש אירע מקרה קשה נוסף, בו מחוסר בית התחשמל למוות בבת ים. הגבר נמצא מחוסר הכרה, שרוע בסמוך לארון חשמל פרוץ בעיר. כוחות של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה, וקבעו כי ככל הנראה האדם פרץ לארון החשמל ברחוב. שבוע וחצי בלבד לפני אירוע זה התחשמל גבר בן 30 בביתו בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו אז למקום האירוע ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.