"מקורות לא קיימים": נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו את התקשורת האמריקאית וקרא לטוויטר למחוק את חשבונותיהם של עיתונים באמריקה במסגרת הפעילות נגד חשבונות מזוייפים. בציוץ שפרסם הנשיא הוא כתב כי "טוויטר מוחקת חשבונות מזוייפים בקצב מהיר מאי פעם, האם הם ימחקו גם את חשבונותיהם של הניו יורק טיימס ומכונת התעמולה של אמאזון - הוושינגטון פוסט?".



טראמפ טען כי עיתונים אלה "מצטטים מקורות אנונימיים שלדעתי אינם קיימים", והוסיף כי הוא מעריך ששני העיתונים יפשטו את הרגל תוך שבע שנים. היריבות בין טראמפ לבין שני העיתונים המובילים בארצות הברית החלה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות בשנת 2016, שם העיתונים הציגו קו ביקורתי כלפי המועמד הרפובליקני וזלזלו בסיכוייו להיבחר. בנוסף לכך, העיתונים הציגו תחקירים על קשרים לכאורה בין אנשי הקמפיין שלו לרוסיה, דבר שטראמפ הכחיש באופן קבוע וכינה את הדיווחים כ"פייק ניוז".




במסגרת מלחמתו של טראמפ בתקשורת בארצות הברית, הפסיק הנשיא להגיע לארוחה השנתית של תא כתבי הבית הלבן, אירוע מסורתי שהחל בשנות ה-20 של המאה שעברה בהשתתפות הנשיא. הפעם הקודמת שנשיא לא הגיע לאירוע שכזה הייתה ב-1981, וזאת בשל שהנשיא דאז רונלד רייגן התאושש מניסיון התנקשות, אך עדיין התקשר מבית החולים. טראמפ סירב להגיע לאירוע, שבו נהוג לארח קומיקאי שמספר בדיחות על חשבון הנשיא, פעמיים מאז נבחר וקיים עצרות תמיכה במקביל לטקס ב-2017 וב-2018