הסיוט של כל ילד: אופירה חיים מתל מונד יצאה לכנס לפני שבועיים וחצי ומאז נעלמו עקבותיה. בעוד צו איסור פרסום מוטל על הפרשה, שוחחה הבוקר (ראשון) אילה חסוןב-103FM עם עדנה חיים, בתה של הנעדרת, שקראה לעזרת הציבור בחיפושים אחריה. הבת, ששבה מהודו לאחר שאמה לא השיבה לשיחות הטלפון שלה, שיתפה ברגע בו החליטה לחזור לארץ לחפש את אמא: "אמא שלי כל הזמן הייתה זמינה. הייתה בינינו תקשורת על בסיס יום-יומי. באותה עת הייתי בצפון הודו. ניסיתי לתפוס אותה והיא לא ענתה, חשבתי שקרה משהו למכשיר הסלולרי שלה ולא חשבתי שהתרחש אירוע שקשור אליה. אחותי נשלחה לבדוק מה קורה בביתה של אמי וגילתה שהבית נעול".



"היא כאילו נעלמה מסדר יום מסוים", סיפרה, "אמא שלי גרושה, אך היו בינה לבין הגרוש שלה היו יחסים טובים. באותה עת היא הייתה מורה מחליפה והייתה אמורה להתחיל השבוע עבודה חדשה שהיא מאוד ציפתה לה. היא הייתה אישה נורמטיבית ואין לה היסטוריה של דיכאונות. ביום בו נעלמה היא הספיקה לעבוד ולבקר את אחותה שסיפרה לי שהיא הייתה בסדר גמור. לאחר הביקור אצל אחותה היא נסעה לרכוש מאפים בדרך לכנס שהייתה אמורה להיות נוכחת בו. לאחר מכן ייתכן ששבה לביתה, הניחה את מפתחות הרכב בבית, נעלה את הדלת ונעלמה. המאפים נמצאו ברכב".



על הדאגה לשלומה של אופירה, אמרה: "אנחנו שלוש אחיות וכולנו חרדות ודואגות. עוברות לנו מיליון מחשבות רעות בראש וכל יום שעובר הסיכוי נחלש. אנחנו מתפללות שיקרה נס והיא תחזור אלינו. זו הרגשה שקשה לתאר. איפה אמא שלנו? איך ייתכן שנעלם ככה אדם ב-2018".



 


בסוף השבוע בית משפט השלום בפתח תקווה הוציא צו איסור פרסום על פרטי הפרשה. "המשטרה לא מוסרת לנו שום מידע מלבד העובדה שהם עובדים על התיק בחוזקה. אני מאוד מקווה שהם עושים את העבודה שלהם כמו צריך. ניסינו להבין מה קורה, אך אמרו שכשיהיה משהו חדש לספר הם יעדכנו. יש כל כך הרבה שמועות וכתבות בנושא. בגלל צו איסור הפרסום ואני מונעת מלספר יותר".

לסיום עדיה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים: "אם מישהו או מישהו חושבים שהם ראו משהו, גם אם הם לא בטוחים, שיפנה למשטרה- הם יכולים להציל חיים".

תיאורה של אופירה: גובה 1.60 מ', עיניים בצבע חום, שיער בצבע שטני ומבנה גופה רחב. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת שדות בטלפון 09-9617201.

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן