מחכים ומצפים לשינוי: כשהוא ממתין להחלטת בית המשפט בהודו, וחושש מכניסה של שנתיים לאחד מבתי הכלא הקשים שיש בעולם, מנסה אלמוג וסרמן להחזיק מעמד. וסרמן, שהגיע לטייל במדינה, הסתבך לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, כאשר מרגע הפגיעה, העדויות בעניין של עדי ראייה ושלו, שונות לחלוטין.
אביו של אלמוג, אלכס, התראיין היום (ראשון) ב-103FM אצל בן כספית ואריה אלדד, וסיפר על התלאות שעברה המשפחה, שכללה עוקץ של עשרות אלפי דולרים, המתנה קשה ותלות במערכת שעובדת לאט מאוד. הוא סיפר כי אלמוג הוא חייל קרבי שהשתחרר, נסע להודו, ובעקבות הסיטואציה, נידון לשנתיים מאסר. 
לדעתכם טמנו לו מלכודת?

"אין לנו צילום מהמקום שמוכיח מה היה, כמו שאלמוג מספר שקרה. מדובר בכביש שהוא אוטוסטרדה, מישהו קופץ, בלי שום תאורה, בלי כלום ופגע. הידיעה האמיתית שאנחנו מגלים עכשיו, שמצאנו עדה שהיתה במקום, שטענה שבכלל רכב אחר פגע בו, ושהוא נזרק לכיוון האופנוע של אלמוג".
ההודים טוענים שאלמוג פגע בו עם האופנוע.
"זה הסיפור שלכאורה קרה, אבל היום ברור לנו לגמרי שהיה רכב אחר שפגע בו וברח. שלחנו את הממצאים למומחה לזיהוי פלילי ומשפט, שאמר שאין סיכוי שזה יכול להיגרם מעוצמה כזאת, כיוון שזה היה כמו צמיג שמרסק את העצם ומשאיר סימנים של צמיג. ואז התחלנו לחשוב על מה שבאמת קרה שם. התייצבו 13 עדים, שטענו שראו את אלמוג פוגע בבן אדם, וכל זה בחושך מוחלט. התאונה קרתה בין בנגלור למנסור".

מישהו מקומי עזר לכם?
"דרך הכוונה של מישהו ישראל, קיבלנו מתווך שיעזור לנו, והוא הסתבר כנוכל גדול, בודד אותנו מאינפורמציה, אמר שלא טוב שאגיע לבית המשפט, כי אז המשפחה תדרוש יותר כסף, או שייתנו קנס יותר גבוה ועבד עלינו. לאחר מכן הבהיר שאלמוג לא נמצא בכלא, אלא 'כלוא' בתוך גסט האוס מקומי: אלמוג נמצא בתקופה הזאת בגסט האוס ואסור לו לצאת. היתה לנו תקופה מסוימת שבגלל שנגמרה הוויזה ולא יכולנו להאריך אותה, ואז נהיינו פליטים. אז שילמנו הרבה כסף כי לא יכולנו לצאת". 

אתם מגישים ערעור?
"הגשנו ערעור, הדיון יהיה ב-26/7. בינתיים הגשנו בקשה שנוכל לחזור לארץ. יש משהו בחוק ההודי שמאשר את זה. אבל האישור הזה לא מגיע כבר המון זמן. כל פעם דוחים את הדיון. אנחנו לא יודעים כמה תימשך המערכה הזאת. יכול להיות שמחר תהיה החלטה ונהיה בדרך הביתה, ויכול להיות שיימשך".
בשלב זה, צורף אלמוג לשיחה, כשאביו יושב על ידו וסיפר: "כמו שאבא אמר, הכל קרה מאוד מהר. זה קורה בשבריר שנייה. אני על אופנוע לבד, אחרי יום ארוך של נסיעה, ממוקד ומוכן להגיע ליעד שלי. הגיע כבר הלילה, ובכביש מהיר פשוט הופיע בן אדם מולי, לשבריר שנייה. פשוט נפלתי על הריצפה".
על מה נידונת לשנתיים מאסר?
"סעיף האישום הוא גרימה להריגה כתוצאה מנהיגה רשלנית ומהירה". 
אביו הוסיף לאחר מכן: "אין עזרה מהמדינה, כי לא ידענו מה לבקש מהמדינה. לא קיבלנו עזרה. יש קשר עם הקונסול, עזרו לנו עם הוויזה קצת, וכמה מילים חמות מדי פעם. אם היה מידע משפטי, זה היה יכול לעזור לנו". לאחר מכן הוסיף האב כי המשפחה פתחה דף בו ניתן לעזור להם כלכלית שנקרא 'תומכים באלמוג' בפייסבוק.