בשבוע שעבר נהרג אברהם חוטר ז"ל, תלמיד כיתה י' מבית הספר החקלאי ברנקו וייס פרדס חנה בתאונת דרכים. יומיים לאחר הלווייתו התקיימה בבית ספרו מסיבת פתיחת הקיץ, שבה הופיע סקאזי. את המסיבה ארגנה מחלקת הנוער היישובית במועצה המקומית פרדס חנה־כרכור ולא בית הספר, אך המסיבה התקיימה בשטחו.
 
אחד ההורים אמר ל"מעריב": "אין פה רגישות. מינימום הרגישות המתבקשת זה שאם לא רוצים לבטל את המסיבה, אז לקיים אותה במקום אחר, לא בבית הספר. זה לא יפה כלפי המשפחה, ששקועה בשכול ובאובדן". לדבריו, "הילדים עצמם כועסים. רוב תלמידי השכבה הדירו את רגליהם. איך יכול להיות שבית ספר הדוגל בערכים, לא יכול לחכות עם זה?".
 
אם נוספת אמרה: "איבדנו ילד ולא משנה מי אשם - בית הספר או הרשות, המסיבה נערכה בתוך שטח ביה"ס. על המנהל היה להגיד שהוא לא מאשר לקיים אותה, תנו למשפחה לקום מהשבעה. לא ייתכן מצב כזה". 

תגובת המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור
"ליבנו עם משפחת הנער על האובדן הכואב בטרם עת ועל הצער הכבד הפוקד אותם בימים אלו. האב הינו עובד מועצה ורבים מאתנו ומבני הנוער בישוב הכירו את אברהם ז"ל. עם היוודע על תוצאות התאונה הטרגית נערכה המועצה באמצעות האגף לשירותי רווחה וקהילה, מחלקת נוער וקהילה והצוות החינוכי בתיכון החקלאי בו למד הנער כדי לספק מענה ותמיכה רגשית לבני הנוער בישוב. במסגרת זו נערך באותו הערב אליו מתייחסת פנייתכם מפגש נוער למטרה זו ברחבת הדשא מחוץ לבניין המועצה, למפגש הגיעו בני נוער רבים אשר הדליקו נרות ושוחחו על אברהם ז"ל".

"במקביל הצוות החינוכי של התיכון החקלאי מציע תמיכה בשעות הבוקר בבית הספר, למרות כי מדובר בחופשת הקיץ ובית הספר אינו פעיל. אירוע פתיחת הקיץ נקבע כבר לפני מספר חודשים ולא היה ניתן לדחותו. לאור הנסיבות הטרגיות הוחלט כי לצד תחנות התמיכה בבני הנוער כפי שצוינו, יש מקום להמשיך ולקיים את האירוע במתכונת מצומצמת ואף להיעזר בהתכנסות זו כבמה לציין את אברהם ז"ל ולהקדיש את הערב לזכרו. במסגרת זו הוקמה בבית הספר פינת זיכרון בה הודלקו נרות לזכרו בערב ההתכנסות. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחה היקרה ומאחלים להם שלא ידעו עוד צער".