לאחר שבועיים במהלכם הוכרזה אופירה חייםמתל מונד כנעדרת, והמשטרה חקרה את הנושא בחשאיות, אותרה היום (שלישי) גופתה כשהיא קבורה בחצר ביתה ביישוב תל מונד שבשרון. בעקבות תלונות על ריח חריף שנדף מהמקום, הגיעו הבוקר חוקרי המז"פ והמשטרה למקום, והם החלו בניסיון להתחקות אחר הריח ובמקביל לאתר את גופתה של הנעדרת.



הגופה של חיים נמצאה כשהיא במצב של ריקבון ונשלחה לנתיחה וזיהוי סופי במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במשטרה חוקרים את החשד לפיו המנוחה נרצחה על רקע סכסוך כספי, תוך כדי התמקדות בסביבתה הקרובה של הנרצחת.



אחותה של אופירה חיים, איילה, אמרה לכאן לאחר מציאת גופתה של אופירה: "אני לא מאמינה שזה הסוף של אחותי. שככה תמות הבחורה החזקה והדומיננטית".



אופירה חיים



שלשום סיפרה עדנה, בתה של אופירה, בראיון ב-103FM על החלטתה לשוב לארץ מהודו בעקבות היעלמות אמה: "אמא שלי כל הזמן הייתה זמינה. הייתה בינינו תקשורת על בסיס יום-יומי. באותה עת הייתי בצפון הודו. ניסיתי לתפוס אותה והיא לא ענתה, חשבתי שקרה משהו למכשיר הסלולרי שלה ולא חשבתי שהתרחש אירוע שקשור אליה. אחותי נשלחה לבדוק מה קורה בביתה של אמי וגילתה שהבית נעול".



"היא כאילו נעלמה מסדר יום מסוים", סיפרה, "אמא שלי גרושה, אך היו בינה לבין הגרוש שלה היו יחסים טובים. באותה עת היא הייתה מורה מחליפה והייתה אמורה להתחיל השבוע עבודה חדשה שהיא מאוד ציפתה לה. היא הייתה אישה נורמטיבית ואין לה היסטוריה של דיכאונות. ביום בו נעלמה היא הספיקה לעבוד ולבקר את אחותה שסיפרה לי שהיא הייתה בסדר גמור. לאחר הביקור אצל אחותה היא נסעה לרכוש מאפים בדרך לכנס שהייתה אמורה להיות נוכחת בו. לאחר מכן ייתכן ששבה לביתה, הניחה את מפתחות הרכב בבית, נעלה את הדלת ונעלמה. המאפים נמצאו ברכב".