אין ספק שברונו מארס הוא פרופרמר לוהט במיוחד ששורף את הבמה בכל הופעה. אמש במהלך הופעה שלו בגלזגו, הביטוי הציורי, הפך למציאות.


הכוכב הופיע מול קהל של אלפים, כשתקלה פירוטכנית הובילה לשרפה קטנה שפרצה על הבמה, מה שכמובן הכניס את מארגני המופע לבהלה, והם בחרו לעצור הכל, להוריד את ברונו מארס אל מאחורי הקלעים ולטפל בתקרית הלא נעימה.



כדי להרגיע את הקהל שלא הבין מדוע מארס הפסיק את המופע באמצע, על המסכים הוקרנה שקופית בה נכתב כי "נכון לרגע זה ההופעה מופסקת באופן זמני, וכי הקהל יעודכן בקרוב על המשך האירוע".




 לאחר שמונה דקות מורטות עצבים, הצוות השתלט על הלהבות והשריפה כובתה. מארס כמובן התבדח על הסיטואציה וטען כי הצליח לשרוף את הבמה בגלזגו. בתחקיר שלאחר האירוע התגלה כי אחת הנורות על הבמה היא שגרמה לתקרית, וכי עירנות הצוות היא שמנעה אסון גדול.





ביונסה ממשיכה לתרום!


ביונסה פשוט לא מפסיקה לעשות למען אחרים. הזמרת החליטה להוציא קולקציית אופנה יחד עם בית האופנה הצרפתי שעיצב לה את התלבושות למופע האחרון שלה בפסטיבל קואצ'לה, במטרה לגייס כסף לטובת הקהילה.



התלבושת במופע שנערך לפני מספר חודשים הושפעה מהמדים של התזמורת הצועדת של האוניברסיטאות האפרו אמריקאיות בארה"ב. כעת ביונסה ובית האופנה הצרפתי משתפים שוב פעולה, ובקולקציה החדשה שתוצג בשישי הקרוב, תוכלו לרכוש 3 פריטים – חולצה ורודה וחולצה צהובה זהות לחולצות שביונסה לבשה בפסטיבל, וחולצה שחורה בעיצוב דומה.



 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on



 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on



הרווחים יעברו לארגון שמטרתו להעניק מלגות לימוד לסטודנטים אפרו אמריקאיים, וכל זאת לאחר שביונסה כבר תרמה בעצמה 100 אלף דולרים לטובת בתי ספר אפרו אמריקאיים.



הקולקציה תהיה זמינה בחנויות של בית האופנה בפריז, וגם באתר האינטרנט של ביונסה, החל מסוף השבוע הקרוב. המחירים – 290 דולרים לחולצה, ובין 550-1790 דולרים לסווטשירט. תתחדשו!