מאות הגיעו היום (רביעי) לבית העלמין בתל מונד להלווייתה של אופירה חיים, שעל פי החשד נרצחה על ידי גרושה. שתיים מבנותיה הגיעו ללוות את אמן בדרכה האחרונה ואנשי תקשורת לא הורשו על ידי המשפחה לסקר. כזכור, אופירה חיים נמצאה קבורה בחצר ביתה לאחר שנערכו אחריה חיפושים במשך יותר משבועיים, כאשר על פי החשד היא נרצחה על ידי בעלה לשעבר בגין סכסוך כספי. 


בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום בשבוע את מעצרו של דוד חיים, החשוד ברצח, עד ליום שלישי בשבוע הבא. מדובר בהארכת מעצר קצרה יותר מזו שביקשה משטרה - 13 יום. השופט עודד מורנו כתב בהחלטתו כי "עולה חשד סביר למעורבותו של החשוד ברצח". במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, דניאל שריקי, בתשובה לשאלת עורכי הדין שי לוי וגיא מימוני, כי חיים הודה ברצח והוסיף כי קיימות ראיות נוספות למעורבותו במעשה. עוד אמר החוקר כי שמו של חיים עלה כחשוד במהלך החקירה הסמויה.

מיד כשהכניסו את חיים לאולם כדי לאפשר לכלי התקשורת לצלמו, התפרצה הבת עדיה וצעקה "זה לא בסדר, אנחנו נתבע, יש צו איסור פרסום". זאת חרף העובדה שהשופט מורנו אישר את פרסום שמו ופרטיו. לאחר מכן אמרה לכלי התקשורת: "אנחנו באבל על אמא שלי, תנו לנו מרחב". במהלך הדיון התמוטט חיים והשופט הורה להוציא אותו על מנת שיקבל זריקת אינסולין. כשיצא מהאולם סימן האב לבנותיו צורת לב עם הידיים ובתו עדיה אמרה לו בקול חלש "אני אוהבת אותך".

יחד עם חיים הובאה לבית המשפט בת משפחתה של חיים, החשודה במעורבות ברצח. לדברי נציג המשטרה שריקי, החשד לגבי החשודה הוא אותו החשד, אך מידת המעורבות היא שונה. "כך גם התייחסנו למספר הימים של המעצר", אמר. עוה"ד תמיר סננס ושחר חצרוני, המייצגים את החשודה, ביקש לאסור את פרסום שמה לאור דברי המשטרה. בית המשפט נענה לבקשה ואסר לפרסם את שמה. כשהכניסו אותה לאולם קראו בני משפחתה "אנחנו איתך, אנחנו איתך".