גביע העולם בכדורגל שובר שיא אחרי שיא: ביום שלישי בערב, במשחק בין צרפת לבלגיה נשבר שיא הרייטינג בחצי גמר המונדיאל ואחוזי הצפייה הגיעו ל-32.3. אמש, השיא נשבר בשנית במשחק בין אנגליה לקרואטיה, שהשיג את הנתון הגבוה ביותר למשחק חצי גמר עם לא פחות מ-33.9 אחוזי רייטינג. המשחק בין קרואטיה לממלכה הבריטית סיכם את המונדיאל עד הגמר שייערך במוצאי שבת. בתאגיד השידור הציבורי יוכלו לסמן ניצחון גדול אם במשחק הגמר בין צרפת לקרואטיה יעברו את הנתון של המונדיאל שעבר - 36.7 אחוזי צפייה.



בינתיים בערוצים המסחריים סוררת שממת השידורים החוזרים, כשהערוצים ממשיכים לוותר על הניסיון להציב אלטרנטיבה למשחקי המונדיאל. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "רשת 13" עם שידור חוזר של "אבודים" שגרפה 6.5 אחוזים, בעוד "קשת 12" הגיעה ל-6 אחוזים עם "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי. "ערוץ עשר" ששידר את "המשתטחים" בסדרת "סלפי ישראל" הגיע ל-1.6 אחוזי רייטינג.



הערב, בפרגה שלפני משחק הגמר, "רשת" תשדר את "האח הגדול" ותנסה לחזור לנתונים גבוהים, בעוד "קשת" תשדר את "היום בעוד שנה" של אסי עזר ותנסה להשיב מלחמה בתוכנית שעד עתה לא הצליחה להגיע למספרים גבוהים.



קיירן טריפייר קיירן טריפייר. Getty images
קיירן טריפייר קיירן טריפייר. Getty images



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.1 אחוזים בקשת ו-6.9 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 6.6 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי, קיבלה 5.9 אחוזים בלבד, נתון נמוך מאוד בהשוואה למספרים שהביא המשחק ששודר אחריה, דבר שניתן להסביר בכך שלא היה משחק בשעות הצהריים, שהיווה בדרך כלל מקפצה למהדורה.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.3 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.4 אחוזים, ובכך למעשה עקפו שעות אחר הצהריים את שעות הערב שנחשבות לשעות צפיית השיא. הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 2.7 אחוזים.