"אני לא מכיר את הילד, אני לא יודע מה המשטרה רוצה ממני", כך אמר היום (חמישי) הקבלן אחמד נקיב החשוד המרכזי בחטיפתו של הילד כרים ג'ומהור מקלנסוואה, רגע לפני שבית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשמונה ימים. נציגת המשטרה רס"מ טל אדלר הגישה לבית המשפט מסמכים סודיים בהם הבהירה כי מדובר באירוע חמור ביותר של חטיפת ילד. מעצרם של חשודים נוספים, סוהיב אבו גאנם, עלא סלאח ואסעד לולו הוארך גם כן בשמונה ימים. 



רגע לפני שהאריכה את מעצרם של הארבעה, אמרה השופטת אילה אורן: "מדובר בפרשה חמורה מאוד. המשטרה עובדת ללא לאות יום ולילה כדי להגיע אל הילד. אני ערה לחומר החקירה שהתבסס ורואה לנכון כי יש להאריך את מעצרם של המעורבים, אך לא לתקופה שביקשה המשטרה של כ-15 ימים, אלא לתקופה מבוקרת יותר".

עו"ד מוחמד ענבוסי, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את אסעד לולו, שחשוד במעורבות בחטיפת הילד: "מדובר באב לארבעה ילדים ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את כל החשדות ומסר גרסת אליבי. אנו מקווים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו".
 

אחמד נקיב. צילום: אבשלום ששוני

במשטרה ציינו כי החשוד נעצר סמוך למחסום ליד הכפר נעלין אחריי יומיים של חיפושים. לדבריו, אין לו מושג מדוע המשטרה התנפלה עליו. "סתם עצרו אותי אין לי יד ורגל בזה", אמר.
עד כמה האירוע נמצא במרכז תשומת הלב של היחידה המרכזית מרכז ניתן ללמוד מהגעתו באופן אישי של מפקד הימ"ר ניצב משנה דודו בואני שאמר כי הוא אופטימי לגבי מציאת הילד. פרקליטו של הקבלן עו"ד שוקרי אבו טוביק אמר בדיון כי למרשו אין קשר לפרשה. "הלקוח שלי מסר גרסה מפורטת שהתייחסה גם למיקום בו נמצא ביומיים האחרונים. המשטרה יכולה לבדוק את זה, אין לו קשר לעצורים האחרים, אין שיחת טלפון בין מרשי לבין אביו של החטוף".