הנקמה המתוקה של אישה צעירה באמצע שנות ה-40 לחייה שגילתה כי בעלה בוגד בה עם מזכירתו היתה יצירתית במיוחד. האישה, מסתבר לא מיהרה ללכת לעורכי דין וגם לא לבקש גירושין. היא אפילו לא הטיחה בבעלה דברים קשים. פשוט קמה ועשתה מעשה.

מדובר בזוג ידוע מאוד באיזור הצפון. הבעל הוא איש עסקים המנהל משרד גדול ובו למעלה מ-20 עובדים. האישה, לעומת זאת, משמשת כסגנית מנהלת בית ספר יסודי. תביעת הגירושין הוגשה דווקא מצידו של הבעל אחרי שהבין איזה "בית ספר" עשתה לו אשתו.

בתביעת הגירושין טוענת עורכת הדין סולן כי האישה הנבגדת שכרה בלש, השיגה ראיות לבגידות של בעלה, שכללו הוצאות כבדות, בילויים משותפים בחו"ל והכל תחת מעטה של נסיעות עסקיות. 
 

בשלב הזה החל שלב הנקמה. האישה הנבגדת יצרה קשר עם בעלה של המזכירה והציעה לו להיפגש. היא לא חשפה את הרומן של אשתו עם בעלה אבל פיתתה אותו לנהל עמה רומן. "אחרי כמה חודשים, הבנתי שמיציתי את הרומן ואז החלטתי להפיל את בעלי והמזכירה ולהרוס אותם", טענה האישה.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת האישה: "גיליתי שבעלי מנהל רומן ארוך ומגוון עם מזכירתו הצעירה", טענה בתצהיר. "מדובר באישה נאת מראה, נשואה עם שני ילדים, שפשוט הצליחה לשגע את בעלי". עוד הוסיפה: "כשגיליתי כי בעלי בוגד בי היו לי שתי אפשרויות לקחת את מחצית רכושו ולזרוק אותו מהבית, או לנקום. הבנתי מהר מאוד שנקמה כפולה תכאיב יותר כי בסוף גם את הרכוש אקבל".

עו"ד סולן טוענת כי האישה זכאית למחצית הרכוש ולמזונות עבור שני ילדיה בגובה של 35 אלף שקלים. "זו רמת החיים שבה היא חיה לאורך 20 שנות הנישואין שלה עם בעלה האמיד". הבעל טוען להגנתו, "גירושין הם חובה במקרה הזה, אבל לגבי הרכוש היא לא תזכה במחציתו, כי גם היא בגדה". המזכירה אגב, גם היא ביקשה גירושין מבעלה.
דורשת מחצית מהסכום. עו"ד סולן. צילום: יח"צ
דורשת מחצית מהסכום. עו"ד סולן. צילום: יח"צ