מקרה התעללות מזעזע, שכלל כליאה של צעירה, תוך מניעת מזון ושתייה ממנה ואף ביצוע מעשה מגונה בה נחשף בימים האחרונים במרחב איילון במשטרה, והותר הבוקר (שני) לפרסום, עם מעצרו של תושב בת ים בן 44 ואשתו בת ה-35 החשודים במעשים. הפרשה התרחשה בימים האחרונים ונחשפה לראשונה ביום חמישי האחרון לאחר שנתקבל במשטרה דיווח על תקיפת צעירה והכנסתה בכח לרכב.



בעקבות הדיווח בנושא הוזעקו שוטרי מרחב איילון לרחוב החרושת בבת ים, שם על פי החשד נחטפה הצעירה, לאחר שהוכנסה בכח לתוך רכב, אשר פתח בנסיעה מהמקום. קרובת משפחתה של הצעירה הזעיקה את המשטרה, ועדים נוספים סייעו במסירת מספר הרכב הנמלט. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר המכונית הנמלטת, ועצרו כחשוד במעשה, כאמור, את הגבר בן ה-44 מבת ים.



תוך כדי החקירה, ובמסגרת עדות שמסרה הצעירה, גוללה המתלוננת בפני החוקרים אירוע מצמרר אחר שאירע עם סיום צום הרמדאן. במהלך אותו אירוע, לדבריה, היא הוזמנה לבית דודה מצד אמה, ושם חטף ממנה החשוד את הטלפון הנייד שלה לאחר סיום ארוחת הערב, ואף תקף וכבל אותה עם שרשרת ברזל לאחד מרגלי האחרון בחדר השינה שלו.



המשטרה עצרה שלושה חשודים במעשה. צילום: עידן סלם
המשטרה עצרה שלושה חשודים במעשה. צילום: עידן סלם



בנוסף, לטענתה, הוא השאיר אותה בתנאי הרעבה במשך שלושה ימים, כשהוא מונע ממנה אוכל ושתייה, בעוד שבלילות הוא הצמיד אליה את רעייתו, וזאת כדי שתשגיח עליה בזמן שהוא עצמו שוהה בחדר אחר בבית.



כשהחליט החשוד לשחרר את הצעירה, גמלה בלבו ההחלטה, ככל הנראה, להעביר אותה התעללות נוספת. במסגרת זו, ביצעו בו רעייתו ואחותה של החשוד מעשה מגונה בכוח, לדבריה, וזאת על מנת לבדוק האם היא עדיין בתולה.



הצעירה, שהתגוררה במהלך השנים בבית אביה בחיפה, חזרה לאזור המרכז רק לאחרונה, כאשר התחילה לעבוד בבת ים. כאמור, בשבוע שעבר כשהגיעה לקבל את משכורתה האחרונה לאחר שהתפטרה מהעבודה, תקף אותה החשוד, ככל הנראה לאחר שחשד בה שהיא מתהוללת עם גברים, וזאת על רקע כבוד המשפחה. החשוד ורעייתו עצורים להמשך חקירה. מעצרם הוארך בבית המשפט עד היום, עת יובאו להערכת מעצר נוספת.