אם חשבתם שחייו של משכיר דירות קלים - צדקתם, אבל רק חלקית. בדרך כלל, רוב העבודה שלהם מסתכמת בבקשת שכר דירה מוגזם עבור דירה עלובה, וכמובן העלאת דמי השכירות מידי תקופה סתם בשביל הכיף. אבל לפעמים במסגרת תפקידם גם הם סובלים ונתקלים במחזות קשים במיוחד, שייקח להם הרבה מאוד זמן לשכוח אותם.



זה בדיוק מה שקרה למשכיר דירה מקניה בסוף השבוע האחרון. לאחר שהבין שהכסף לא יגיע אליו אם לא יפעל, ויליאם קיפרוטיש החליט לבקר דייר שלו, סטודנט באוניברסיטה, שמתחמק ממנו על מנת שלא יצטרך לשלם: "אמרו לי שראו אותו הולך לדירה, אז החלטתי לבקר אותו ולבקש שישלם את שכר הדירה של החודש הקודם, אותו הוא מתחמק מלשלם", סיפר קיפרוטיש לכלי התקשורת המקומיים.

הוא דפק על הדלת מספר רב של פעמים, וכשלא הייתה תשובה ניסה לפתוח את הדלת. להפתעתו, היא לא הייתה נעולה והוא החליט להיכנס פנימה, דבר שהוא כנראה יצטער עליו עד סוף ימיו. כשנכנס, ראה  קיפרוטיש לנגד עיניו דירה מטונפת מקונדומים משומשים ובקבוקי בירה ריקים, אבל זו הייתה רק ההתחלה. בחדר השינה חיכה לו הנורא מכל, ועל המיטה הוא ראה את הסטודנט יחד עם חמש נשים וגבר שהיו עסוקים מידי בכדי להבחין בו כי היו באמצע אורגיה פראית.
 
בעל הדירה הסב את תשומת הלב של החבורה העירומה והודיע לדייר לארוז את חפציו ולהסתלק ולא לחזור. חבריו בינתיים התלבשו ויצאו מהמקום בבושת פנים. "נכנסתי פנימה כי חשבתי שאולי הוא עזב בלי שמישהו שם לב", הסביר קיפרוטיש ."אפילו בחלומותיי הפרועים ביותר לא דמיינתי לעצמי שזה מה שאמצא. הסטודנט התחמק מתשלום, ואם לא די בכך נראה שהפך את הדירה לבית זונות".