הכינו את הארנקים: אחד מימי הקניות האהובים, הפריים דיי של אמזון, החל אמש ויתקיים גם היום (שלישי) ברחבי העולם. הפריים דיי, המתקיים אחת לשנה בחודשי הקיץ, למשך 48 שעות בלבד, יסתיים מחר, בשעה 10 בבוקר שעון ישראל.  אמש, קרסו האתר והאפליקציה של אמזון בישראל מספר פעמים, זאת בשל העומס הרב של הקונים שנכנסו במקביל.  

אומנם יום הקניות מיועד ללקוחות שירות הפריים של אמזון בלבד, אך ייתכן כי יהיו מבצעים נוספים של ספקים המוכרים את המוצרים שלהם דרך האתר, אשר ינצלו את היום המיוחד. אז יש לכם עוד 24 שעות, הנה כל מה שחשוב לדעת לפני הרכישה:
איך מצטרפים לשירות הפריים?
השירות מוצע בתשלום של 12.99 דולר לחודש, אך מנויים חדשים לשירות יקבלו אותו בחינם למשך 30 ימים. ניתן ורצוי לנצל את אפשרות הביטול הזמינה במשך אותם 30 ימים אם אינכם מעוניינים להמשיך ולהשתמש בשירות גם לאחר ביצוע הרכישות בהנחות המיוחדות באירוע.

אסור לשכוח:
* בעת ההזמנה חשוב להשוות את המחירים המלאים. עצם העובדה שכתוב שמדובר במבצע, לא בהכרח אומר שהמחיר יהיה זול יותר. ישנן עלויות משלוח ומיסוי שונות.
* חשוב לוודא שהמוצרים מתאימים לישראל- ששקע הטעינה שלהם תומך ב-220 ו-230 וולט, ולא ב110 כמו בארה"ב.
* על קניות בשווי של למעלה מ74.99 דולרים תידרשו לשלם מע"מ בגובה 17 אחוזים. מוצרים בשילוח ישיר דרך אמזון יוצגו עם המע”מ ומחיר השילוח, אך יש לזכור את חישוב המע”מ כאשר תחשבו עלויות שילוח במוצרים שאינם נשלחים ישירות ארצה דרך אמזון, אלא דרך חברת שילוח צד-שלישי.
* המבצעים מתעדכנים בצורה תכופה לכן מומלץ לעקוב באתרי אמזון העולמיים לגבי מחיר המוצר אותו אתם רוצים.
* ישנם מוצרים הדורשים אישורים מיוחדים לשם ייבואם, כמו רחפנים וציוד בטיחות לרכב.