הלהיט הבא: היוצרים שהביאו לכם את הפוקימון לגיים-בוי בשנות ה-90, ואת הפוקימון GO בקיץ שעבר, משיקים שני משחקים חדשים. האם הם יצליחו לשחזר את ההצלחה? מה שבטוח - קל זה לא יהיה. 
 
נינטנדו ופוקימון מלמדות אותנו שוב איך להחזיר מותג מצליח ובמקביל כיצד לרענן ולהתאים אותו לדור החדש, כך שיהפוך לנצחי. אחרי שמועות והדלפות רבות, החברות הכריזו על שני משחקים חדשים בשמות Pokemon Let's Go Pikachu ו-Let's Go Eevee. המשחקים בלעדיים עבור קונסולת הנינטנדו SWITCH החדישה.
 
השניים נוצרו בהשראת שלושת משחקי הגיימבוי הקלאסיים המצליחים של נינטנדו, פוקימון אדום, כחול וצהוב, תוך שילוב אלמנטים מהמשחק הממכר של השנה שעברה - הפוקימון GO.

 

האם מדובר בפוקימון GO מותאם לקונסולה החדשה?

כמו במרבית משחקי הפוקימון הקלאסיים אתם תגלמו את המאמן הצעיר שיוצא לדרכו על מנת להיפך ל'פוקימון מאסטר'. בשונה מהפוקימון GO, לא תידרשו לצאת לרחובות ולכבישים על מנת לחפש פוקימונים נדירים תוך כדי שאתם מחסלים להורים את הבטרייה בנייד, אלא תוכלו לעשות זאת מהכורסה בבית באמצעות מפת משחק חדשה-ישנה. היא זהה למשחקי הפוקימון הקלאסיים של סוף שנות ה-90, אך מגיע בעיצוב חדש ורענן שתואם יותר את שנת 2018. 
 
במשחק תוכלו לצוד פוקימונים, להילחם בהם ובמאמנים נוספים במכונים השונים ברחבי קנטו, כאשר ציד הפוקימונים יהיה דומה מאוד לזה שהתרגלנו אליו בפוקימון GO. מסכי הדו קרב יהיו דומים יותר למשחקים הקלאסיים של החברה.
 
כבר קניתם נינטנדו SWITCH?

נינטנדו, החברה הבלעדית של משחקי הפוקימון המקוריים, התרעננה לאחרונה בקונסולה חדישה המאפשרת לה להיות ניידת אך גם להפוך את הסלון למתחם משחקים שלם על ידי חיבור הקונסולה למסך הטלוויזיה ופיצול הלחצנים לשני בקרי משחק רגישים לתנועה. חברת פוקימון מנצלת את הפונקציות החדשות של הקונסולה ותאפשר לשחקן לצוד פוקימונים באמצעות תנועה, בדומה לפוקימון GO ואף אפשרות לשחק בשניים. 



המשחקים Pokemon Let's Go Pikachu ו-Let's Go Eevee  צפויים לצאת ב-16 בנובמבר השנה, יחד עם אביזרים נוספים שיימכרו בנפרד.
 
להלן סרטון השוואה בין הגרסאות השונות (1998-2018):