לא מעכלים: נועם ג'יבלי, אחיינה של אופירה חיים ז"ל שנרצחה, על פי החשד, על ידי בעלה לשעבר ואבי בנותיה, התראיין הבוקר (רביעי) לתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, וסיפר על התחושות הקשות במשפחה האבלה. "אני לא יודע הרבה מעבר למה שהתקשורת כבר יודעת. הייתה ביניהם מערכת יחסים די נורמאלית בין זוגות גרושים. לא משהו שיכולנו לשים עליו את האצבע ולחשוב זה שיכול להתפתח למה שהתפתח. המשפחה לא מעכלת. לא ראינו בו דמות מסוכנת שאוגרת כעס מסוים שהתפרץ - זה היה שוק והפתעה לכולנו".



על בנותיה של אופירה, שחרב עליהן עולמן כשגילו שאמם איננה עוד לאחר שנרצחה על ידי אביהן סיפר: "אני לא חושב זה נתפס, זה יורד לאט לאט. באיזשהו מקום אף אחד לא רוצה להאמין שזה מה שקרה, שאולי יגיע סיפור הפוך ושזה לא הוא באמת. אף אחד לא רוצה לעכל את זה. כנראה שאין הרבה ברירות וזה המצב".





נועם התייחס לאירוע כרעם ביום בהיר: "אני מכיר את מערכת היחסים של השניים די מרחוק אך אני כן יכול לומר שהוא אהב את בנותיו מעבר לנורמה. הן היו הכל בשבילו. אי אפשר לדעת לפעמים מה עובר על אדם בראש. הבנות כבר גדולות, הייתה להן מערכת יחסים תקינה עם עליות ומורדות עם האמא שלהן, שום דבר לא היה חריג".

כשנשאל אם הוא כועס על אלו ששיתפו פעולה עם החיפושים אחריה למרות שידעו כי היא כבר אינה בת החיים וגופתה חבויה בחצר ביתה השיב: "אני מעדיף לשמור את זה לעצמי כרגע. הייתי הרבה פעמים קרוב למקום ולא ידעתי שהיא קבורה שם. אמנם עבר זמן אבל עוד לא נפל לי האסימון. רק בימים הראשונים אחרי השבעה כשכל אחד חזר לפינה שלו ולשגרה שלו אז הרגשתי שזה מתחיל לחלחל. לראות תמונות של אמי בטלוויזיה ולשמוע שמחפשים לראיין אותי זה לא דבר שחשבתי שיקרה".