אין אדם בעולם שלא ניסה לחפש את עצמו בגוגל לפחות פעם בחייו, מתוך איזושהי פנטזיה שיגלה משהו מדהים על עצמו. או אולי יראה שיש מישהו עם שם דומה לשלו שעשה משהו ממש מיוחד בחייו - זה ילדותי וקצת נרקיסיסטי אבל זה לגמרי נורמלי. צעירה בת 23 מאוסטרליה ניסתה לעשות בדיוק את זה, כמו כולנו, אבל מה שהיא גילתה היה מזעזע ושינה את חייה.



בזמן הגילוי האיום נואל מרטין הייתה בת 18, ולא האמינה למראית עיניה כשראתה את עצמה בסרטוני ותמונות פורנו. "הרגשתי כל כך מחוללת, זו הייתה הרגשה כאילו מישהו מפשיט ממך את הכבוד ומפשיט ממך את האנושיות", סיפרה מרטין, כיום סטודנטית למשפטים, לאתר החדשות האוסטרלי news.com.au. 



רק רצתה לחפש את עצמה בגוגל וגילתה אמת מחרידה. נואל מרטין
רק רצתה לחפש את עצמה בגוגל וגילתה אמת מחרידה. נואל מרטין


היא הבינה במהרה שטרולים אכזריים יצרו את התכנים האירוטים האלו, תוך שהם משתמשים בתמונות שלה שהעלתה לרשתות החבריות. אבל מה שהפחיד אותה יותר מכל בסיפור הזה היה העובדה שבחלק מהתמונות הופיעה כתובת מגוריה והמקום בו למדה. "היו רגעים שראיתי תמונות שלי שלוטשו לאתרים פורנוגרפיים ובכיתי עד שנרדמתי", סיפרה לעוקביה.
 
גילתה  שטרולים הפכו אותה לכוכבת פורנו. נואל מרטין
גילתה שטרולים הפכו אותה לכוכבת פורנו. נואל מרטין


"אני לא יכולה לתאר במילים מה הרגשתי כשראיתי את התמונות האלו. בעזרת פוטושופ יצרו תמונות שלי בהן אני נראית מקיימת יחסי מין ולובשת חולצה שכתוב עליה 'אני פרה מטומטמת. שמו תמונות שלי על כריכה של שני סרטי פורנו, כשעל אחת מהן כתוב 'תתייחסו אלי כמו זונה'".
 
 
באחת התמונות שלה היא נראת עם חולצה עליה כתוב 'אני פרה מטומטמת'. נואל מרטין
באחת התמונות שלה היא נראת עם חולצה עליה כתוב 'אני פרה מטומטמת'. נואל מרטין


אם לא די במה שעברה, כשפנתה למשטרה אמרו לה שזאת אשמתה ושהיא צריכה להיות זהירה בכל הנוגע לסוגי התמונות שהיא מעלה לרשתות החברתיות. למרבה המזל היא עשתה בחכמה ולא הסכימה לקבל את זה והחליטה לפעול בעצמה. כיום היא מופיע מול קהלים ומדברת על ההתעללות שעברה, כשהמטרה שלה היא לדאוג שזה לא יקרה לנשים נוספות ושתהיה חקיקה מהותית בנושא. לדבריה, היא מרגישה את התוצאות של ההתעלות הזו גם חמש שנים לאחר מכן.

הופיע על כריכה של סרט פורנו עם הכיתוב 'תתייחסו אלי כמו זונה'. נואל מרטין
הופיע על כריכה של סרט פורנו עם הכיתוב 'תתייחסו אלי כמו זונה'. נואל מרטין


נואל מדברת כיום בפני קהלים על ההתעלות שעברה: