המוסד הישראלי סיכל פיגוע בעיירה סמוך לפריז נגד ארגון המתנגד למשטר בטהרן שתכנן לבצע כינוס במקום, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורת "החדשות". על פי הדיווח הסיכול בוצע תוך שיתוף פעולה עם גורמי מודיעין מקבילים בצרפת, בלגיה ובגרמניה. הסוכנים ביצעו שורה של פעולות כולל האזנות ומעקבים על מנת ללכוד את תא הטרור שבראשו עמד דיפלומט איראני שישב בווינה. 



כאשר נלכדו החשודים האיראנים נמצאו בכליהם אמצעי קשר ומטענים, זאת בזמן שארצות הברית ומדינות אירופה דנו בהחרפת הסנקציות הכלכליות נגד איראן. ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז בטקס לציון 70 שנה לפריצה לכלא עכו לפני כשבועיים על מעורבותה של ישראל בסיכול הפיגוע. "מול מי שמאיימים להשמיד את ישראל אנו פועלים בעוצמה להבטיח את נצח ישראל" פתח את דבריו ראש הממשלה, "גם כשאנחנו מעטים מול רבים וגם כשצריך לעמוד מול העולם כולו אנו עושים זאת כאן, באזורנו, אנו עושים זאת בזירה הבינלאומית - מבקיעים חומה אחרי חומה, ולפעמים אנחנו צריכים גם להבקיע חומות של צביעות".

הנה השבוע דוגמה של צביעות אין קץ ושל חוצפה אין קץ של איראן: בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ - ואני אומר לכם שהניסיון הזה יכשל - באותו שבוע מתכננת איראן פיגוע טרור על אדמת צרפת באירופה. הפיגוע הזה סוכל ולא במקרה. אני קורא למנהיגי אירופה: הפסיקו לממן את משטר הטרור שמארגן טרור נגדכם על אדמתכם. די למדיניות הפייסנות והרפיסות מול איראן".