לאחר שהסעירו את הלייב פארק ראשל"צ בפני 12 אלף צופים אשתקד, צמד מפיקי האלקטרו-דאנס-פופ האמריקאי, אלכס פל ואנדרו טגארט, הלא הם ה"צ'יינסמוקרס", אחד ההרכבים הלוהטים ביותר בעולם, חזר הערב "להרים" את ראשל"צ בפני קהל של 14 אלף צופים. 

מי שהתפרסמו בעולם עם להיטים כמו #SELFIE, Closer, Inside Out ולאחרונה הנפיקו את המגה להיט Sick Boy, חזרו לארץ הקודש לאחר 3 מועמדויות לגראמי, דירוג במקום השלישי ע"י המגזין היוקרתי "פורבס" כדי ג'ייז המרווחים ביותר בשנת 2017 ודירוג במקום הראשון ברשימת 100 האמנים החמים ביותר בדאנס על פי מגזין ה"בילבורד" האמריקאי.


 

בדומה לשנה שעברה, גם הפעם הצ'יינסמוקרס הצליחו למלא את ה"לייב פארק" בקהל צעיר ברובו (או ליתר דיוק קהל הנע בעיקר בגילאי הטיפש עשרה עד ראשית שנות ה-20 ), קהל שבעודו ממתין לעלייתם לבמה, זכה לחזות בכמה מהכישרונות המקומיים שלנו:די ג'יי הדאבסטפ הישראלי-בינלאומי סקס וילס, דור דקל וירדן קליינמן שחיממו את האווירה. 
בדיוק בשעה 22:45 קיפצו השניים לבמה כשהם עוטים על עצמם לבוש פשוט וסטנדרטי אך טעוני אנרגיות בומבסטיות ופתחו עם Sick Boy ההיסטרי בעיבוד עדכני-חדשני וסוחף שהלהיב את הקהל למן השנייה הראשונה. 

הבמה הבוערת, צילום: סיוון פרג', יח"צ
הבמה הבוערת, צילום: סיוון פרג', יח"צ
ההופעה כללה אפקטים מיוחדים ומדוקדקים שתרמו לאווירה לא פחות מהמוזיקה והותירו את הקהל קופץ, מתפרע ולא עומד לרגע קט "בשקט": פירוטכניקה מושקעת של גוונים פסיכודליים לצד קליפים של הצמד, זיקוקי דינור שהעיפו ניירות על הקהל, אבוקות עשן ונקודות אש שהבמה "ירקה" באמצע המופע. 
לא רק שהצ'יינסמוקרס הצליחו לשחזר את הקסם שחווה הקהל בביקורם הקודם בארץ, אלא אף התעלו על עצמם, חזרו יותר מגובשים (מחרדת "הפעם הראשונה" בישראל), לא חזרו על עצמם יותר מדי אלא הצליחו לחדש, להפתיע ובעיקר להגביר את רמת הציפייה לביקורם הבא בארץ. כמדומני שהם רומזים על תל אביב ומגלים לה חיבה יתרה. אולי פארק הירקון? 
 
הותירו את הקהל קופץ, צילום: סיוון פרג', יח"צ
הותירו את הקהל קופץ, צילום: סיוון פרג', יח"צ