נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס היום (שבת) לפרסום ב"ניו יורק טיימס" לפיו ה-FBI מחזיק בהקלטה שלו משוחח עם פרקליטו על תשלום דמי שתיקה לדוגמנית פלייבוי. הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא יעלה על הדעת שהממשלה יכולה לפרוץ למשרד של עורך דין, בשעות בוקר מוקדמות. עוד יותר מדהים שעורך דין יכול להקליט את הלקוח שלו, מבלי שהוא מיידע אותו על כך, וייתכן שהדבר לא חוקי. החדשות הטובות הן שהנשיא האהוב עליכם לא עשה דבר פסול!".

ה"ניו יורק טיימס" דיווח אתמול כי בידי ה-FBI, הקלטות בהן נשמעים נשיא ארה"ב ועורך דינו מייקל כהן משוחחים על הסכמי השתיקה לדוגמנית פלייבוי קרן מקדוגל, שבעבר פורסם כי ניהלה רומן עם טראמפ בזמן שהיה נשוי למלניה. מקורות דיווחו לעיתון כי את ההקלטות, שהתקיימו בסתיו 2016 ביצע כהן בעצמו והחוקרים שמו ידיהם עליהן בעת שחקרו את עורך הדין על פרשת מימון הקמפיין לנשיאות.

בהצהרה שפרסם עורך דינו של הנשיא טראמפ, רודי ג’וליאני, אישר את דבר קיומן של ההקלטות אך ציין כי לא בוצע כל תשלום. פרסום דבר ההקלטות בעת הזו מגיע לאחר דיווחים על כך שכהן העביר איתותים לחוקרים לפיהם הוא מוכן לשתף פעולה עם החקירה שהחלה בחודש אפריל, עם פשיטה שנעשתה על משרדיו בה הוחרם ציוד רב. בתוך כך, רשת CNN דיווחה כי גורמים בבית הלבן מסרו שברגע ששמע על הדיווח, טראמפ אמר: "אני לא מאמין שמייקל עשה לי דבר כזה".