מסמכים חדשים שפרסם הלילה (ראשון) ה-FBI, מראים כי הארגון ביקש, כחודש לפני הבחירות לנשיאות ב-2016, אישור לעקוב אחרי קרטר פייג', שהיה יועץ לקמפיין טראמפ. הבקשה הוגשה, משום שלטענתם, הוא גוייס על ידי ממשלת רוסיה.
"ה-FBI מאמין כי הממשל הרוסי ניסה לגייס את היועץ", נמסר מבית המשפט האמריקאי, "ייתכן כי הם ניסו לגייס עוד מקורבים לקמפיין". במסמכים מוצגת טענתו של פייג',לפיה קיים "קשרים עם גורמים בממשל הרוסי, בהם קצינים במודיעין". מדובר  בכ-400 עמודים, שפורסמו בעקבות בקשת חופש המידע שהגישו מספר כלי תקשורת. הפרטים פורסמו לראשונה ב"ניו יורק טיימס", ובהם מצוינים פרטים אודות בקשות ההאזנה והמעקב שהוגשו על ידי הבולשת הפדרלית בתיק המדובר.
עוד פורסמו מסמכים המפרטים את הצווים השונים שהוגשו לבית המשפט, ואושרו, במהלך חודש יוני 2017. הם חתומים על ידי מי שכיהן כסגן ראש ה-FBI באותה תקופה אנדרו מקייב, ועל ידי סגן היועץ המשפטי לממשלה רוד רוזנשטיין. עם זאת, חלקים מהמסמכים הושחרו לפני שפורסמו לציבור. הפרטים שפורסמו, אינם כוללים את פירוט הפעולות שתכננו לנקוט ב-FBI כדי לפקח על פעילותו של פייג'. היועץ עצמו הורחק מקמפיין טראמפ חודש לפני שהועלו החשדות נגדו. פייג' אמר לרשת ABC כי הוא "המום מההאשמות" והדגיש כי מדובר ב"שקרים". בפברואר פרסמו הרפובליקנים בקונגרס מזכר שלפיו צווי ההאזנה בוססו על מסמך שמומן על ידי המפלגה הדמוקרטית. פייג' עצמו מעולם לא הועמד לדין.