כנס הקומיק־קון השנתי, החגיגה הגדולה של מעריצי הפנטזיה והקומיקס, יינעל היום בסן דייגו אחרי שאלפי המעריצים זכו להצצה ראשונה לסדרות ולסרטים שצפויים לככב בשנה הקרובה, ולפאנל בכיכובה של גל גדות לקראת הסרט השני של "וונדר וומן".



אף ש"וונדר וומן 1984" צפוי לצאת לאקרנים רק בנובמבר 2019, ההתרגשות הייתה רבה אמש לקראת הגעתה של השחקנית הישראלית לפאנל המיוחד של אולפני וורנר. אחרי שבשבועות האחרונים התפרסמו צילומים ראשונים מסט הצילומים, המעריצים קיוו לקבל פרטים חדשים, ואף קטעים מצולמים, על הסרט החדש של גיבורת העל.





בפאנל הסבירה גדות כי הסרט לו מצפים הצופים לא יהיה סרט המשך לסרט הראשון: "וונדר וומן 1984' הוא סרט בפני עצמו, עם סיפור משל עצמו". עוד הוסיפה השחקנית: "ל'וונדר וומן' יש היסטוריה של 75 שנה, קראתי אותה כדי להיכנס לדמות". פטי ג'נקינס, בימאית הסרט סיפרה כי: "המטרה הייתה ליצור סרט ייחודי".



גיבורה נשית נוספת שכיכבה בכנס הייתה ג'ודי וויטאקר, האישה הראשונה שתגלם את דוקטור הו בסדרת המדע הבדיוני המצליחה של ה־BBC. וויטאקר הודתה כי היא מכירה ב"כובד האחריות" לנוכח התפקיד והודתה למעריצים על "שאתם תומכים וכיפיים".




גם כוכבי "סמוך על סול", "שובר שורות" ו"המתים המהלכים" היו בין השחקנים שהלהיבו את המעריצים שמילאו את אולם הקונגרסים של סן דייגו, רבים מהם לבושים בתחפושות מהסרטים ומהסדרות האהובות עליהם.