אחרי "חטופים", "רמזור" ו"להיות איתה", שנמכרו לחו"ל בפורמטים שונים, ישראל רושמת הישג נוסף בזירה העולמית. אולפני סוני רכשו תסריט מהתסריטאית הישראלית סביון איינשטיין, בתו של שדר הספורט הבכיר מאיר איינשטיין. הסרט יופק על ידי חברת הבת של סוני, "Screen Gems", שמתמחה בעיקר בסרטי ז'אנר וסרטי אימה.



התסריט שנכתב על ידי איינשטיין המתגוררת בארה"ב ועוסקת בקולנוע מזה חמש שנים, יהפוך לקומדיה רומנטית אותה יפיקו אליזבת בנקס ומקס הנדלרמן שאחראים יחד ללהיט "פיץ' פרפקט", ולהצלחות קולנועיות רבות כל אחד בנפרד. בימים אלו, האולפנים בוחנים את האפשרויות לבחירת האדם שיביים את הסרט.



הסרט יעסוק באשה כאוטית שמנסה לקחת את האחריות על חייה ומגלה שהיא נמצאת בהריון עם תאומים משני אבות שונים. המצב הרפואי המדובר בסרט אכן קיים במציאות, במקרים נדירים בלבד, ונקרא "Superfecundation", וכך ייקרא גם הסרט.




פרסומת שנעשתה ע"י סביון אינשטיין.



מטעם אולפני סוני, ייקחו אחריות על הפרוייקט המפיקים סקוט שטראוס ומייקל ביטר. נראה כי ההפקה יכולה להתפתח לכדי הצלחה קופתית גדולה, שכן אולפני "סקרין ג'מס" הנפיקו כמה שוברי קופות גדולים בשנים האחרונות ביניהם "האויב שבפנים: הפרק האחרון" שגרף עד כה 312 מיליון דולר, וסדרת סרטי "מלחמת האופל".



אמה של סביון, אולי איינשטיין, מסרה ל"מעריב אונליין": "זו שמחה גדולה שמגיעה אחרי הרבה שנים של עבודה. מאוד עצוב שמאיר, אביה של סביון, לא זכה לראות את זה".