ראש ישיבת הר המור ואחד מבכירי הזרם החרדי דתי לאומי, הרב צבי טאו, יוצא במתקפה חריפה נגד משרד החינוך שלטענתו מכניס תכנים העוסקים בלהט"בים למערכת הלימודים בבתי ספר ממלכתיים דתיים. בהקלטה שהגיעה לידי האתר "סרוגים", נשמע הרב אומר כי "אסור לשלוח היום ילדים למשרד החינוך בשום אופן זה לזרוק אותם ישר לגיהנום, זה אי אפשר, צריך להקים בתי ספר תלמודי תורה ואסור לשלוח למשרד החינוך". 

בשיעור שמסר לאחרונה אמר הרב טאו כי "אנחנו במצב שיש פה השתלטות של גופים שליליים, של הרס וחורבן בתוכנו, צריך ללחום נגד זה, אי אפשר להשאיר את זה ככה. צריך לעצור את הדברים האלה. רבנים שותקים וחושבים שצריך לשתוק על זה וזו טעות חמורה. לא צריך לשתוק על זה. הם נכנסים וחודרים בכל מקום, הם יתנו על זה שיעורים".
עוד הוסיף כי "שר החינוך אמר לא מזמן שיכול כל בית ספר, גם דתי, יכול לשים דגל של להט"בים. הדבר הזה זה ניסיון להחדיר את התרבות הזו לתוכנו, לעשות לכל המדינה צביון דתי חדש, כולם יהיו קונסרבטיבים ורפורמים. זו נצרות חדשה. יש גם המון נצרות במשרד החינוך. המון הפגשה עם הנצרות באופן חיובי, ידידותי".

"המסרים הסמויים והדעות וההשקפות זה הכול הולך בכיוון הזה", המשיך הרב טאו ואמר, "זה הקרן החדשה וזה הפוסט מודרנה, וזה כל הזוהמה של אמריקה ואירופה שנמצאים בהתדרדרות נוראה ואם אתה רוצה לדעת מה יהיה מחר תסתכל בטלוויזיה של אמריקה שם יש כבר כמה שלבים קדימה של הדבר הזה. פה לא מדברים יותר מדי כדי לא לגרום התנגדות, וככה במינון לאט לאט, שיטת הסלאמי מה שקוראים".