תנועת התיירים הגדלה והביקוש לחדרי מלון בישראל מעודדים יזמים להשקיע בתחום, ובהתאם לכך החליטו אנשי העסקים דוד פתאלויצחק תשובה לשוב ולשתף פעולה בענף המלונאות. רשת פתאל וחברת דלק, בבעלות תשובה, ינצלו את המותג הבינלאומי NYX והודיעו כי הן בונות מלון נוסף בהרצליה.



היקף ההשקעה במלון החדש מסתכם ב־250 מיליון שקלים, והוא יוקם באזור ההייטק של הרצליה פיתוח, כ־900 מטר בלבד מהים. המלון, כך נמסר, יכיל 179 חדרים וסוויטות עם חלונות פנורמיים שיקנו נוף לים. עיצוב המלון הופקד בידי ארי שאלתיאל. "המלון מותאם לאיש העסקים המודרני וכולל עמדות צ'ק אין וצ'ק אאוט אוטומטיות לייעול זמנם של האורחים", מסר אסף פתאל, מנהל עסקי בחברת פתאל. "ההחלטה לפתוח מלון NYX דווקא באזור העסקים של הרצליה נועדה לאפשר לאנשי העסקים באזור ליהנות מחוויה אחרת", הוסיף.



ובינתיים נפתח אתמול מלון "פבריק", של רשת מלונות אטלס, ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. המלון, שהושקעו בו 24 מיליון שקל, שוכן במבנה ששימש לפני עשרות שנים כמפעל תפירה. עם השנים הוסב המבנה לבית משרדים וכעת נהפך למלון בן 43 חדרים. האדריכל יואב מסר, שעיצב את מלון הבוטיק נורמן בתל אביב, הטביע את חותמו בעיצוב ייחודי של המלון החדש. בקומת הכניסה יש בר משקאות הנקרא "בושוויק", וכל אחד מ־43 חדרי המלון עוצב באופן ייחודי. עוד נמסר כי בתקופת ההרצה מחירי החדרים במלון, שינוהל על ידי ליאור ליפמן, יחלו מ־753 שקל לזוג ללינה וארוחת בוקר.



דני ליפמן ולסלי אדלר, בעלי מלונות אטלס, מסרו: "פבריק מייצג עבורנו את השלב הבא של מהפכת מלונאות הבוטיק - מלון הפונה לקהל צעיר וצעיר ברוחו".