פוליטיקאים מושחתים הפכו לעניין שבשגרה, עד כדי כך שלפעמים נדמה שזה חלק מהגדרת התפקיד ואי אפשר להתקבל אליו בשום דרך אחרת. יחד עם זאת, לא בכל יום שומעים על נבחר ציבור שמעורב בפרשת מין מזעזעת עם קטינה, כפי שקרה לאחרונה בפרמינגטון, קונטיקט. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, חבר מועצה רפובליקני התיידד עם בת 12, וכשהגיעה לגיל 16 הכריח אותה לחתום על חוזה שמחייב אותה לקיים איתו יחסי מין.



על פי החשד, ג'ון לנדרי, 42, יצר קשר עם הקטינה בצ'אט תחת זהות בדויה, וסיפר לה שהוא בן 17 וגר עם הוריו ושקוראים לו ג'ייסון דייויס. השניים שמרו על קשר וירטואלי במשך ארבע שנים, ונפגשו כשמלאו לקורבן 16, אז גם שכבו לראשונה. בדיון הראשון נגד לאנדרי בבית המשפט, הקורבן, כיום בת 22, סיפרה שבשלב זה הוא הכריח אותה לחתום על "חוזה מין", לפיו השניים הם "יזיזים" (ידידים שמנהלים קשר מיני). הם ניהלו קשר מיני מאז במשך שש השנים הבאות, כשבכל התקופה הזו היא לא ידעה מהי זהותו האמיתית.



כשהקורבן ניסתה לצאת מההסכם ביניהם, לאנדרי, נשוי ואב לשתי בנות צעירות, החל במסע הטרדות ואיומים. פעם אחת לאחר שרבו על החוזה, הוא שלח לה הודעות תחת זהות בדויה של אישה, ולחץ עליה להמשיך את הקשר המיני איתו. בהודעה אחרת, כתב לה שהיא יכולה לצאת מהחוזה אם תשלם לו 500 דולרים. בפעם אחרת הוא איים עליה שאם לא תמשיך לשכב איתו יצור קשר עם בית הספר שלה, ובמקרה אחר אמר שיפיץ תמונות עירום של באינטרנט.



איים ליצור קשר עם בית הספר שלה אם לא תשכב איתו. לאנדרי ומשפחתו
איים ליצור קשר עם בית הספר שלה אם לא תשכב איתו. לאנדרי ומשפחתו



כשהצעירה פנתה לבסוף למשטרה, היא סיפרה להם שנאלצה להמשיך לקיים איתו יחסי מין בשל האיומים, ופעם אחת אף עשתה איתו סקס במגרש חניה של טויס אר אס. לאחר חקירה ממושכת זהותו האמיתית של לאנדרי נחשפה והוא נלקח למעצר. אך בשלב זה הוא מואשם רק בהטרדה ואיומים, מאחר והשניים קיימו יחסי מין כשהקורבן כבר לא הייתה קטינה, והיחסים היו לכאורה בהסכמה.


בקיץ שעבר, כשרק החלו לצאת האישומים נגדו לכלי התקשורת, לאנדרי התפטר וניסה לטעון שעשה זאת כדי לבלות יותר זמן עם אשתו וילדיו. ראש המועצה בה היה חבר, מייקל קלארק, סיפר שחש "אכזבה קשה" מהאישומים נגדו: "הוא נבחר לתפקיד בידי אזרחים האמינו בו, והוא בגד באמון שלהם. היו לנו חילוקי דעות על נושאים פוליטיים במהלך השנים, אבל לרגע לא חשדתי שהוא מעורב במשהו כזה". נכון לעכשיו, המשפט נגדו נמצא בעיצומו ויתכן שאנדרי יעמוד בפני אישומים נוספים.
 

חיכה שימלאו לקורבן 16 עדי שיוכל לשכב איתה. מתוך דף הבית של ג'ון לאנדרי
חיכה שימלאו לקורבן 16 עדי שיוכל לשכב איתה. מתוך דף הבית של ג'ון לאנדרי