רשת CNN שידרה הלילה (רביעי) קלטת שמע של שיחה בין נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לעורך דינו לשעבר, מייקל כהן. בשיחה נשמעים השניים מדברים על קניית הזכויות לסיפור של דוגמנית פלייבוי לשעבר קרן מקדוגל, שטענה כי ניהלה רומן עם הנשיא. מקדוגל מכרה את הסיפור שלה למגזין "נשיונל אינקוויירר". כהן הקליט בסתר את השיחה, שהתקיימה לפני הבחירות לנשיאות ב-2016.

עורך הדין נשמע אומר בה לטראמפ: "עלינו להקים חברה על מנת לבצע את ההעברה של המידע לידידנו דיוויד", ככל הנראה בהתייחסות לדיוויד פקר, מנכ"ל החברה שמוציאה לאור את המגזין. טראמפ שואל אז את כהן: "איזה מימון?". עורך הדין עונה: "ניאלץ לשלם", וטראמפ נשמע אומר לו: "לשלם במזומן". כהן נשמע אז אומר: "לא, לא", וטראמפ מגיב: "בצ'ק?". ההקלטה עוברת אז בחטף לשיחה אחרת. רשת CNN דיווחה כי השיגה את הקלטת מעורך דינו של כהן, לני דייויס.  

 

 
עורך דינו הנוכחי של הנשיא, רודי ג'וליאני, אמר בתגובה כי התשלום מעולם לא התבצע וכי לא בוצעה כל עבירה. כזכור, בלשי ה-FBI פשטו בפברואר על ביתו ומשרדו של כהן, כחלק מחקירת התובע המיוחד רוברט מולר, ואספו מסמכים וחומרים הקשורים במספר תיקים בהם היה מעורב.  

כוכבת פלייבוי קרן מקדוגל. צילום: רויטרס
כוכבת פלייבוי קרן מקדוגל. צילום: רויטרס