עד סוף העולם: סרבן גט ישראלי, שבעברו ריצה עונש מאסר ממושך של חמש שנים לאחר שביצע שוד מזוין בו פצע באורח קשה מאבטח והפך אותו לנכה, נתפס ברוסיה במה שהוגדר ע"י בתי הדין הרבניים כ"מבצע בלשי דרמטי וחוצה יבשות", ושוכנע להעניק לאשתו גט. לדברי הרבנות, הוא הסתתר מגורמים שביקשו רעתו בעקבות חובות שונים שצבר, בין היתר בעקבות תביעת המאבטח לפצותו במיליוני שקלים בעקבות הנזק שגרם לו. 



הסיפור מתחיל עם שחרור של סרבן הגט מהכלא הישראלי. בעקבות החובות הכבדים שצבר, ברח מהארץ כדי לחמוק מאימת הנושים, תוך שהוא משאיר את אשתו בישראל כעגונה, על אף שהבטיח שיעניק לה גט. בעקבות כך, אנשי אגף העגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים הפעילו חוקרים פרטיים בראשותו של ויקטור סננס. צוות החוקרים שהוקם הצליח לאתר את כתובתו של העבריין, ששהה בעיירה נידחת ברוסיה, במרחק 600 ק"מ לערך מהעיר מוסקבה. 



הנהלת בתי הדין הרבניים ואנשי אגף העגונות החליטו להטיס את אשתו העגונה ואת בתו מישראל לרוסיה, ולשגר אותם יחד עם רב ודיינים לאותה עיירה. אנשי הצוות איתרו את מקום מגוריו של סרבן הגט, הפתיעו אותו באשמורת הבוקר וביקשו כי באותו המעמד הוא ייתן גט לאשתו בו במקום, כפי שהבטיח שוב ושוב כשהיה בכלא.



תחילה, סירב בתקיפות להעניק גט לאשתו, אולם לאחר שהוסבר לו כי במידה ולא יעשה כן הוא ייחשף לגורמים מהם הוא ברח, הוא נאות לגרש בו במקום את אשתו כדת משה וישראל. דיין סופר סת"ם ושני עדים כשרים הגיעו במיוחד לשם כך, וכך יכל להתקיים טקס הגירושין בין הזוג. 



מנהל בית הדין הרבני, הרב דוד מלכא, בירך את ראש אגף העגונות הרב אליהו מימון ואת חוקר הפרטי של האגף ויקטור סננס, ואת כל המשתתפים במבצע. "זהו מסר לכל סרבני הגט הנמלטים, כי בסופו של דבר הם יאותרו בכל פינה נידחת בעולם".