אסי עזר, רותם סלע ומתקן בגובה שמונה קומות: "קשת 12" משיקה הערב (רביעי) את הריאליטי החדש שלה, "נינג'ה ישראל", בו המתחרים יתמודדו באתגר הקשה בעולם וינסו לזכות בפרס של 250 אלף שקלים. בפרמיירה שהתקיימה אמש במלון "בראון" בתל אביב המנחים עזר וסלע, ופרשני התוכנית ניב רסקין ורותם ישראל, סיפרו ל"מעריב אונליין" על החוויה הייחודית.

"זו התוכנית הכי כיפית שעשיתי בחיים שלי", הצהיר אסי עזר רגעים לפני ההקרנה. "באמת נורא נהניתי, זה היה לשבת בשורה הראשונה מול הדבר המטורף הזה, המפלצת הזאת, ולראות את האנשים המדהימים האלו עושים את האתגר. זו חוויה של פעם בחיים".



התוכנית המצליחה של רשת NBC, שנקראת במקור "Ninja Warrior", מבוססת על פורמט יפני שמשלב משימות אתגריות ומסלול מכשולים ענק, ומשתתפים בו עשרות מתחרים מתחומים שונים. הרעיון בתחרות הוא לעבור אתגרים פיזיים הכוללים טיפוס, קפיצה וזחילה בין מתקנים שונים שנמצאים בגובה רב, כשהמטרה היא לא ליפול למים, במהירות הגבוהה ביותר.

"אני עם אסי, אז כל הזמן מצחיק לנו", הוסיפה רותם סלע. "היה לנו ממש כיף לצלם את זה, אני חייבת להגיד שאני עושה בדרך כלל דברים שאני נהנית מהם, אבל כאן זה היה פשוט כיף".

היית עושה את המסלול בעצמך?
"שום סיכוי. ראשית, אני לא הייתי עוברת אפילו את ההתחלה שלו, ושנית, גם אם הייתי מנסה לעבור - זה בטוח היה נגמר בפציעה. היו לנו כאלה שנפצעו, זה לא משהו תלוש. הלוואי והייתי יכולה, אבל אני לא מצליחה להתאמן פעמיים בשבוע, אז לא".

נינג'ה ישראל. צילום מסך
נינג'ה ישראל. צילום מסך


"יש משהו מדכדך בתוכנית הזו". אומר רסקין. "אתה אומר לעצמך, 'בונא, אני הולך למכון כושר פעמיים בשבוע, מתאמן, אני משקיע', ואז מגיעים כל מיני אנשים שהולכים לאותו מכון הכושר, עם אותם מאמנים, ועושים את אותו הדבר. רק שאני ככה והם - הרקולס".

מה איתך, רותם ישראל, היית עושה את זה?
"יש סיכוי שהייתי עושה את זה. האם הייתי מצליחה? סיכוי מאוד מאוד נמוך עד לכדי אפסי".

אסי עזר, רותם סלע. צילום: יובל סול בוקר
אסי עזר, רותם סלע. צילום: יובל סול בוקר