השבוע, ביקרה בארץ משלחת רמת דרג במיוחד מרוסיה, בין השאר, במשלחת, בפעם הראשונה מקום המדינה, היה גם רמטכ"ל צבא רוסיה שביקר פה. בפיו היתה הצעה מיוחדת, שמדגימה את מערכת היחסים חסרת התקדים שפיתח נתניהו עם רוסיה, שהוא המדינאי הבכיר היחיד בעולם שיש לו מערכת יחסים כזאת מעולה, יוצאת מגדר הרגיל עם שתי המעצמות האטומיות החזקות בעולם, ארה"ב ורוסיה.

ומה היה בפי אותה המשלחת? להרחיק את כנופיות האייתולות, שצה"ל מכה בהם שוב ושוב, להרחיק אותם 100 ק"מ ומעלה מהגבול הישראלי. בצדק רב, נתניהו לא קיבל את ההצעה הזאת, וממשיך לעמוד על דרישתו לסלק את חלאת האייתולות מאדמתה של סוריה החרבה לחלוטין".
"העניין הזה מחזיר אותי לדמותו האפלה הפוליטית האפסית של האלוף במיל. עמירם לוין, איש השמאל הקיצוני. ראשית, צריך לאפיין את מהותו הפוליטית של לוין. קודם כל, הוא חבר, ואפילו התמודד על מועמדותו של מפלגת העבודה לראשות הממשלה. הוא אמר אז: 'אלמלא שוברים שתיקה לא היתה קיימת, היה צריך להמציא אותה'. אלוף בצבא, עם הזיות להיות ראש ממשלה, טוען שארגון הממומן במיליוני שקלים על ידי קרנות פלסטיניות מרמאללה, אותו הוא מציג וקיבל מאות אלפי שקלים מענק מיוחד מהאויב הערבי, על פעילותו הבוגדנית, השפלה והטמאה במבצע צוק איתן. ואת הכנופיה המזוהמת הזאת מציג אלוף עמירם לוין ככאלה שאם לא היו קיימים, היה חובה להמציא אותם. 

לקראת מערכת הבחירות ב-2015, הצורר חוסני אוסמה-אובמה, אותו צורר, החליט לייצר שני גופים בארץ ולממן אותם באמצעות יהודונים רפורמים שמאלניים קיצוניים, כדי להוריד אותם מהשלטון. במסגרת הזאת התנהל מסע תעמולה שיקרי. הכל עפ"י עושה דברו של אובמה, ולוין היה חלק מכך. הוא רתם את עצמו כדי להפיל את נתניהו מהשלטון באמצעות כסף זר למען אינטרס מזוהם. 

כאשר נתניהו יצא עם הדרישות שלו לקווים האדומים לגבי איראן, שלא נאפשר בשום פנים ואופן לאיראן ולעושי דברה להתבסס בסוריה עם סיומה, וגם תוך כדי מלחמת האזרחים העקובה מדם, שהשמאל הישראלי הבוגדני הציע לו את רמת הגולן על מגש של כסף, וגם היום רובו של השמאל הקיצוני - העבודה, מרצ וגם חלק מלפיד, כמו הגברת גרמן ודומותיה, השמאל הבוגדני, עם בוחן המציאות האפס הזה, שהציע למסור לאסד, את רמת הגולן כולה, כשרק אסד עצמו הציל את עצמנו ואמר שהוא רוצה לשכשך את רגליו בכינרת. אם לא כן, לא היינו שם מזמן. 
בואו נחזור לאדון עמירם לוין "המזהיר". כמו כל דבר שנתניהו עושה, כל הכרזה, כל מדיניות ציונית, ביטחונית, לאומית, מיד נתקלת בהתנגדות שוצפת וקוצפת מצד השמאל הקיצוני. בתמורה לקו האדום, אומר לוין ש"נתניהו הולך לסבך אותנו במלחמה עם איראן", ונקט בשמות של כפרים ערביים בסוריה, ולא צריך לדרוש יותר. 
נדרוש יותר? תסתבך במלחמה עם איראן. גם מול האייתולות. בכל עימות איתם, השמאל הקיצוני ניצב איתם. עמירם לוין החכם הזה תוקף את נתניהו ומציג אותו כשוטה קיצוני שלא מבין מימינו ומשמאלו, ואומר שהדרישה של נתניהו תסבך אותנו במלחמה ומציע להסיג את האיראנים במרחק של פי שניים וחצי ממה שלוין רוצה. זה הפרצוף של השמאל הקיצוני הישראלי. בלי כחל וסרק".

תוכניתו של יורם שפטל משודרת בכל יום חמישי, בין 12:00-14:00 ב-103FM.