הבכורה של תוכנית טלוויזיה נחשבת למדד להצלחת העונה כולה, שתי האחרונות שהשיקה "קשת" בחודשים האחרונים, "היום בעוד שנה" ו"אביב או אייל" לא הצליחו להתרומם ברייטינג בגלל חודש משחקי המונדיאל, ובגלל ספינת הדגל החזקה של "רשת" - "האח הגדול" שלרוב שובצה מול התוכניות החזקות. עם השקת "נינג'ה ישראל" בהגשת אסי עזר ורותם סלע בשבוע שעבר עשתה "קשת" מהפך כשקיבלה 18.7 אחוזי רייטינג מול "האח הגדול" שגרף 17.6 אחוזים. אמש, עם שידור הפרק השני בתוכנית, חוותה "קשת" ירידה, קיבלה 17.1 אחוזי רייטינג והפסידה ברייטינג ל"האח הגדול" של קשת שקיבלה 17.5 אחוזים.



הפער בין התוכניות עמד על 0.4 אחוזים בלבד, כאשר לאורך הפרק של "האח הגדול" שובצו שני ברייקים לפרסומות, שכידוע מורידים את הרייטינג כשהצופים ממהרים "לזפזפ" לערוצים אחרים, בעוד ב"נינג'ה ישראל" שובצו ארבע הפסקות פרסומות. על פי נתונים אלו עדיין קשה לקבוע אם התוכנית האתגרית של "קשת" תצליח ליצור מהפך ולהוות תחרות אמיתית עבור הריאליטי הוותיק של "רשת" שהציג התפתחויות מעניינות בבית. ביום רביעי ישודרו שוב שתי התוכניות אחת כנגד השנייה, ואולי נוכל לראות את תחילתה של מגמה כלשהי להובלה קבועה.



נינג'ה ישראל. צילום מסך
נינג'ה ישראל. צילום מסך



באותו הזמן בערוץ עשר שובץ לקט של "גב האומה" שקיבל 5.4 אחוזי רייטינג, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.2 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.2 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.2 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי לעומת זאת קיבלה 4.2 אחוזים.