חשש כבד לחייה של התיירת טניה אלינורה גונס בת ה-19 שנכנסה לים בבת ים ועקבותיה נעלמו, זאת לאחר שאמש התקבל במוקד 100 דיווח על צעירה שנכנסה לים באזור הרחוב רוטשילד פינת בן גוריון בבת ים, ומאז נעלמה. כוחות רבים של משטרת ישראל וכן צוללנים של זק"א פתחו בסריקות נרחבות אחריה.



בשלב הזה כוחות גדולים של משטרת ישראל ממשיכים בסריקות נרחבות אחריה ונפתח חפ"ק בחוף הים. במשטרה מסרו כי "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור. כל היודע דבר אודות מקום הימצאה מתבקש לחייג 100". עוד ציינו במשטרה כי הנעדרת חובשת פאה.



בתוך כך, אתמול סמוך לשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד ה-100 מאזרח בחוף ברניקי בכנרת אודות צעירים שנסחפו על גבי מזרן למרחק רב מרצועת החוף. ספינת שיטור ימי שהוזנקה למקום, הצליחה לאתר צעיר בן 20 מעראבה באפיסת כוחות ולמשות אותו מהמים זמן קצר לפני שטבע.



מבירור ראשוני של נסיבות האירוע התברר כי שלושה צעירים בני 20 ו-21 מעראבה נכנסו למים על גבי מזרן ונסחפו למרחק של כ-100-150 מרצועת החוף. צעיר אחד הצליח בכוחות עצמו לחזור לחוף, בעוד צעיר אחד נמשה על ידי שוטרי שיטור ימי כנרת והשלישי לא שב מהמים. כוחות גדולים של משטרת ישראל ערכו חיפושים לאיתור הנעדר במהלך שעות הערב והלילה.



הבוקר, עם אור ראשון התחדשו החיפושים במים, באוויר וביבשה, בהשתתפות ספינות ואופנועי ים משיטור ימי כנרת, מסוק מהמערך האווירי של המשטרה, רחפן, פרשים, מתנדבי יחידת הצוללים של מחוז צפון, שוטרי סיור ומג"ב, מתנדבי איחוד הצלה וסונאר.