לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום חמור נגד דוד סבן ממעלה אדומים בגין שורת מעשים מגונים בקרובת משפחה. על פי כתב האישום, סבן ביצע באחותה של אשתו, בין השנים 2002-2005, שורת מעשים מגונים חמורים חרף העובדה כי הראתה לו שאיננה מעוניינת בכך.



על פי כתב האישום, כאשר הגיע המתלוננת בעודה בת 12 וחצי שנים בלבד לבקר את אחותה ובעלה, סבן ניצל זמן בו נותרו שניהם לבד בבית והחל ללטף ולחבק אותה ולחכך בה את איבר מינו.



מלבד זאת, כתב האישום מייחס לסבן עוד לפחות עשרה מעשים מגונים חמורים בגיסתו שהייתה באותו זמן בת 15, בזמן שעבדו יחדיו בפיצריה. כמו כן, הוא המשיך לבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדותה. בעקבות האירועים חדלה הנערה להגיע לביתם של אחותה ובעלה או לפיצריה.



לפני כשלושה ימים בלבד, במסגרת חקירה סמויה שניהלה משטרת ישראל בשבועות האחרונים, נעצרו תושב קדימה ותושבת ראשון לציון בחשד כי ביצעו מעשים מגונים בשלוש אחיות תושבות האזור, תוך התחזות, על פי החשד, לרב ורבנית.



ראשיתה של הפרשיה בתחילת החודש, כאשר שלוש האחיות, תושבות הצפון בשנות העשרים לחייהן, הגישו תלונות כנגד תושב קדימה בן 59, אשר על פי החשד יחד עם שותפתו, תושבת ראשל"צ בת 59, ביצעו בהן מעשים מגונים במספר הזדמנויות שונות, תוך שהם מציגים עצמם כרב ורבנית וטוענים כי מדובר בשיטת טיפול וריפוי.



על פי החשד, הן פנו אל החשוד לאחר שהאמינו כי מדובר ברב בעל יכולות לסייע להן במצוקתן יחד עם שותפתו הרבנית, ונפלו קורבן לפגיעה מינית ומעשים מגונים מצידם, כאשר הגיעו ל"טיפול" בדירות שהחזיק בצפון.