בית המשפט השלום​ בתל אביב​ גזר היום (ראשון) שש שנות מאסר בפועל על משה פישר, בן ​54, שהורשע בשורת מעשים מגונים שביצע בשלושה קטנים בני 13-15 ממשפחות חרדיות​​.​ שניים מתוכם עבדו אצל בעסק לניסוי ספות.​ פישר העסיק את הקטינים וכן נהג לבלות בחברתם ולקנות עבורם מוצרים שונים ויקרים. כך לדוגמה, קנה לאחד מהם אופניים חשמליים וטלפון נייד, ולשני סיגריות ומזון ושתייה.



מן העובדות עולה כי בסיום היום הראשון לעבודת​ אחד הקטינים אצלו, נגע באיבר מינו וניסה לשדלו לקיים עמו יחסי מין. הקטין התנגד, ופישר הסיע אותה חזרה לביתו. פישר המשיך להטריד מינית את הקטין ולגעת באיבר המין שלו חרף התנגדותו שוב ושוב. בכמה פעמים הציע לו תשלום של 1,000 שקלים תמורת קיום יחסי מין אוראלי, אולם הקטין סרב לכך. גזר הדין מפרט כיצד ניסה פישר לעשות את אותן מניפולציות על שני הקטינים האחרים שהתלוננו נגדו במשך כחודשיים עד שאמו של אחד הקטינים התלוננה במשטרה והביאה למעצרו של הפדופיל.



השופט כתב כי "הנאשם טווה רשת סמיכה של קורי פיתוי מחד גיסא ותחושות אשם מאיד גיסא. הוא הפעיל על הנערים מניפולציות רגשיות של משחקי תמורה ואשמה - הרעפת תשומת לב, מתנות ופינוקים - וגם תלונות על כפיות טובה. הנערים הצעירים, שגילם וחינוכם הקשו עליהם להפעיל שיפוט וביקורת נגד המתקפה הרגשית המתוחכמת של הנאשם לא זיהו את הסכנה ולא ידעו כיצד לחלץ עצמם ממנה, על אף תחושות של גועל וניצול שהתעוררו בהם".



גזר הדין אף מפרט את הנזקים הנפשיים הקשים שנגרמו לשלושת הנערים. כך לדוגמה אחד הנערים סבל בעקבות הפרשה מקשיי שינה וריכוז, דכדוך והתפרצויות זעם. "בתודעתו עולים באופן תדיר ומציק זיכרונות הפגיעה, בין כסיוטים בשנתו ובין כהבזקים מטרידים במהלך היום. חרדתו מפני פגיעה נוספת מעסיקה אותו באופן כפייתי וגוזלת אנרגיה שברגיל היה משקיע בלימודים ובקשרים חברתיים".



פישר טען באמצעות עורך דינו כי יש להקל בעונשו עקב היותו קורבן להתעללות מינית מתמשכת כשהיה ילד. בית המשפט סירב לקבל זאת כנימוק להקל את עונשו: "אם אכן כך הדבר, אין בכל כדי להקל על הנאשם, שוודאי שחש והבין את הרעה הגדולה שמעשיו ממיטים על ראש הנערים". בית המשפט שלח אותו לשש שנות מאסר בפועל, תוך שהוא מציין את היותו נכה ב-65% ומתקשה בהליכתו.