הזמר עומר אדם הצליח לכבוש כמעט כל פסגה אפשרית עם הופעות שהכרטיסים אליהן נמכרו תוך שעות ספורות תוך קריסת אתרי המכירות, והצליח להתחמק משערוריות וביקורת ציבורית, אליהן נקלעו פעמים רבות חבריו לז'אנר. הכוכב שממעט להתראיין, להופיע בתקשורת ולבלוט יותר מדי ברשתות החברתיות לא הצליח לחמוק מהעין הבוחנת הפעם, כששירו החדש גרר תגובות קשות בקרב קהילת הלהט"ב.



הזמר המצליח בישראל שחרר ביום שישי האחרון סינגל חדש, "בחורים טובים", ועורר את זעמה של הקהילה הגאה. המילים שכתב איליה רוסליו עבור המוזיקאי כללו שורה שחברי הקהילה ראו כפוגעניות במיוחד: "הורדנו את הבגדים כמו שמקלפים בננות צהובות, וגילינו בתאילנד שהבנות לא בדיוק בנות".





מאז פרסום הסינגל, מגיבים רבים ברשת יצאו כנגד הזמר. "עומר אדם הוציא שיר חדש והוא כנראה לא התכוון לפגוע, אבל הוא עלול לעשות נזק לנשים טרנסיות כשאלפי ילדים ישירו את המשפט הזה", כתב אחד הגולשים. "'בתאילנד הבנות לא בדיוק בנות'. גם אתה לא בדיוק גבר כשאתה שר שורה כזאת", הוסיף גולש אחר, ואדם נוסף כתב בתגובה: "אירוני שזמר ששר בעבר את שיר הגאווה שר משפט כזה". "האמת, אכזבה ענקית. מה זה המילים האלה?", סיכם גולש שגם לא אהב את השיר.



גולשים אחרים דווקא אהבו את הסינגל ופרגנו לו ברשתות. "עומר אל תקשיב לאף אחד, אתה זמר אש, תותח, ולא רואה ממטר מלא זמרים, כולם קנאים פה", כתב גולש אחד. "עומר אדם זמר השנה, מלך. אייל גולן יצא לפנסיה מזמן", הוסיף גולש אחר. "'בחורים טובים', 'חברות שלך'... בשיר הבא יש להם כבר ילד ביחד", סיכם אדם נוסף.





על פי ההיסטוריה של אדם, נראה שקשה להאשים אותו בהומופוביה, שכן בשנת 2013 לקח חלק בפעילות הרשמית של שבוע הגאווה בתל אביב, וביצע את השיר "תל אביב", השיר המרכזי שליווה את מצעד הגאווה. הכוכב גם השתתף כזמר אורח באירוע המרכזי של אותה שנה והופיע בפני בני הקהילה.



מעופר מנחם, מנהלו של עומר אדם נמסר בתגובה: "אין פה שום אמירה, רק שמחה והומור עומר ידוע כתומך בקהילה שנים, ומאחל רק אהבת חינם וקבלת האחר לכל עם ישראל".