לפני מספר ימים התגאתה שרת התרבות מירי רגב בסטטוס בחשבון הפייסבוק שלה על מדיניותה אשר הובילה לטענתה לכך שזו הפעם הראשונה שסרט ישראלי יפתח את פסטיבל הקולנוע בירושלים. "אני כל כך שמחה שהמדיניות הרב גונית אותה אני מובילה מתממשת ואף באה לידי ביטוי בבחירה לפתוח את הפסטיבל היוקרתי". רבים העירו על כך שטענתה משוללת יסוד, ולמעשה 6 סרטים ישראליים פתחו בעבר את הפסטיבל. 



עו"ד שחר בן מאיר, אשר מרבה לעתור ולהגיש תלונות נגד הממשלה ורשויות השלטון, החליט לא להסתפק בביקורת ופנה אל היועצת המשפטית של משרד התרבות עו"ד הדס פרבר ואיים בנקיטת צעדים אם הפוסט לא יוסר. 



בן מאיר כתב לעו"ד פרבר כי מדובר בחדשות מזויפות אשר נוגדות את כללי הפייסבוק אשר הצהירה כי שמה לה למטרה להילחם בהן. בן מאיר איים כי אם דרישתו למחיקת הפוסט לא תיענה, הוא יפנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית וישקול פנייה לפייסבוק ויבקש את התערבות הרשת ומניעת הפצת הפוסט השקרי.
היום קיבל עו"ד בן מאיר את תגובת היועמ"שית של משרד התרבות אשר השיבה: "מבלי להתייחס לנושא לגופו, הריני להודיעך כי הפוסט נשוא מכתבך הוסר". האם נמצאה דרך אקטיביסטית להילחם באי דיוקים ובעובדות לא נכונות שמפרסמים פוליטיקאים?

התשובה של יועמ"שית משרד התרבות לעו"ד בן מאיר. צילום מסך
התשובה של יועמ"שית משרד התרבות לעו"ד בן מאיר. צילום מסך