לא כדאי להסתבך איתה: משרד השריף של מחוז ג'פרסון מסר לרשת הפוקס האמריקאית על שיחת טלפון חריגה ביותר שהתקבלה ביום שבת האחרון בסביבות השעה 14:30. על הקו הייתה פטרישה היל, קשישה בת 69, שדיווחה כי ירתה לפני כמה רגעים בבעלה בן ה-65 פרנק. כאשר הגיעה המשטרה למקום, הם מצאו את פרנק היל מת במחסן שבביתו, עם סימנים לשני פצעי ירי בגופו העליון והתחתון. 
במהלך חקירתה, היל סיפרה לחוקרים שהגיעה הביתה והלכה למחסן על מנת להתעמת עם בעלה, אולם הדברים לא הגיעו לכדי התנגשות פיזית בין בני הזוג. בשלב זה המשטרה גם לא חושדת כי הירי בוצע כניסיון להגנה עצמית. 
"גברת היל מסרה כי לא הסכימה לבעלה לקנות חומרים פורנוגרפיים בטלוויזיה, וביטלה את האפשרות ברגע שגילתה על מעשיו. אולם, היא גילתה כי הוא הצליח לעשות הזמנה נוספת", אמר בכיר במשטרה המקומית לפאייט וודס. "היא טוענת שהיא דרשה ממנו לעזוב את הבית, אך הוא סירב". 

כאשר בעלה לא עזב את המחסן, היל סיפרה לחוקרים כי חזרה לביתה ולקחה לידיה אקדח קליבר 0.22. "היא חזרה למחסן זמן קצר לאחר מכן, וירתה פעמיים בבעלה. לאחר מכן, בעטה בו פעם אחת ברגל ופעם אחת בראש", סיפר וודס. "מיד לאחר הירי, היא חזרה לביתה, שמה את הנשק במקומו והתקשרה למוקד החירום כדי לדווח על מה שעשתה".
היל נמצאת כרגע במרכז המעצר של ג'פרסון קאונטי, והיא צפויה להישאר שם עד ליום המשפט שלה בשבוע הבא.