גבר ואישה תושבי באר שבע נעצרו לאחר שעל פי החשד, היו מעורבים בתקיפת רופא בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מתחקור של שוטרים שהגיעו למקום, עלה החשד כי השניים הגיעו לקבלת טיפול רפואי ומשהמענה הרפואי לא היה לשביעות רצונם, האישה תלשה את התג השמי של הרופא מחולצתו, לעסה אותו וירקה אותו. אז המשיכה באיומיה כלפי הרופא תוך שהיא תוקפת באגרופים אח ולבסוף התיישבה על הרצפה והחלה לצעוק. שני החשודים, תושבי באר שבע בני 34, יובאו היום לבימ"ש השלום בבאר שבע. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה תקיפת סגל רפואי ותפעל לחקירת מעורבים ומיצוי הדין עם החשודים".

כזכור, לפני כשבועיים, אם ובת תקפו רופאה שטיפלה בסבתא בבית החולים איכילוב, בגלל שלא היו מרוצות מהטיפול בה. על פי החשד, החשודות דחפו את הרופאה, ד"ר קרין הלר, שרטו אותה והעיפו לעברה מחשב. שוטר קהילתי המוצב בבית החולים דרך קבע, השתלט על השתיים הסיוע מאבטחים והזעיק את המשטרה שעצרה אותן לחקירה בחשד לתקיפת עובד ציבור וגרימת חבלות.

המחשב השבור. צילום: דוברות איכילוב
המחשב השבור. צילום: דוברות איכילוב
ד"ר הלר אמרה: "הותקפתי בחדר המיון. במהלך שהות המטופלת במיון התלוננה המשפחה שהלשון של המטופלת נפוחה. נתתי לה טיפול בהתאם והמשפחה הודתה לי. במקביל, טיפלתי בחולים נוספים במיון ובחולה נוספת ששכבה באותו חדר. כשפניתי לטפל בחולה הנוספת, שהיה עליי לזהות אותה ולתת לה מנות דם, פנתה אליי המשפחה בהיסטריה ואמרה שהמוניטור מצפצף. הסתכלתי עליו ואז ראיתי שהייתה עליה בלחץ דם". 

בשלב זה, לטענתה, "ביקשתי לעשות מדידת לחץ דם נוספת ולהרגיע את החולה, כשמקביל טיפלתי במטופלת הנוספת בחדר. כשראיתי שהלחץ דם שלה גבוה, וניגשתי למחשב לתת הוראה לתרופה להורדת לחץ דם. בעת שישבתי מול המחשב ניגשה אליי קרובת משפחה של המטופלת והחלה להכות אותי בראשי ובפניי. כשהתרוממתי המשיכה להכות אותי בזרועי וחתכה אותי עם הציפורניים באמה הימנית שלי. זזתי לאחור והייתי בהלם, כמובן שלא הגבתי. זו התגובה של משפחה של חולה שקיבלה טיפול אדיב".